سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان «اشکفت سلمان» در تاریکی فرو رفت

یادمان

«اشکفت سلمان» در تاریکی فرو رفت

دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی ایذه گفت: اوضاع میراث فرهنگی ایذه، اسف‌بار است.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Design Your Own Sneaker - are nike roshe reprobate for basketball shoes 2017 - Custom Air Force 1 - FitforhealthShops

فرامرز خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: اشکفت سلمان در وضعیت خوبی قرار ندارد. حدود سه روز پیش که به اشکفت سلمان سر زدیم، برق منطقه به کلی قطع شده بود و همین امر به شدت برای مراجعه‌کنندگان آن خطرناک بود.

وی افزود: هنوز برق آن‌ محل قطع است و وقتی موضوع را از رییس اداره میراث فرهنگی ایذه جویا شدیم او توضیح داد کابل‌های آن را دزدیده‌اند.

خوشاب با اشاره به این که اشکفت سلمان از جمله سایت‌هایی است که مجهز به دوربین مداربسته است، عنوان کرد: سؤال من این است که وقتی کسی سیم‌ها را قطع می‌کند و دوربین‌ها نمی‌توانند آن‌ها را ببیند پس اگر همان‌ها رفتند و دست به حفاری زدند چه کسی می‌خواهد آن‌ها را ببیند و شناسایی کند؟


وی اظهار کرد: دوربین‌های اشکفت سلمان بیش از چهار ماه است که مشکل دارند اما این که آقایان در آنجا چه می‌کنند و چه کاری مهمتر از این برای آن‌ها وجود دارد نمی‌دانیم!؟


دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی ایذه تصریح کرد: چنین اتفاقاتی نشان‌دهنده این است که میراث فرهنگی ایذه را به امان خدا رها کرده‌اند و هر گاه هم از آن‌ها علت را می‌پرسیم می‌گویند بودجه نیست. اگر بودجه نیست پس اداره‌تان را جمع کنید چراکه وقتی اداره نباشد خیال ما نیز راحت است که بودجه هم نیست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه