سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم محمدی عنوان کرد: سکوت جهادکشاورزی درمقابل تغییر کاربری اراضی کشاورزی علی آباد کتول

زیست بوم

محمدی عنوان کرد: سکوت جهادکشاورزی درمقابل تغییر کاربری اراضی کشاورزی علی آباد کتول

خبرگزاری مهر : دادستان علی آبادکتول گفت: برابرماده 3 کاربری اراضی زراعی و باغات هرگونه ساخت وسازدر این محدوده ها جرم محسوب می شود.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل محمدی بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از محل های تغییر کاربری شده به صورت غیر قانونی در علی آّباد کتول اعلام کرد: در روستای مهدی آباد علی آبادکتول این جرایم به صورت گسترده در حال انجام است که متولیان امر که مقامات جهادکشاورزی هستند هیچگونه اقدام پیشگیرانه ای نکرده اند.

محمدی تاکیدکرد:برابرماده 8 قانون، ارائه هرگونه خدمات به ساخت وسازهای غیرمجاز ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

دادستان علی آبادکتول گفت: متاسفانه خدمات آب، برق، گاز و اصلاح معابر در این مکان که مربوط به کشاورزی است ارائه شده است که باید بر اساس قانونی بررسی و پیگیری شود.

محمدی یادآورشد: اگر توسط دستگاههای متولی و خدمات رسان به موقع با این متخلفان برخورد می شد نیازی به تخریب نداشتیم اما در حال حاضرقانون باید هم درخصوص متولیان و هم متخلفان اجرا گردد.

دادستان علی آبادکتول به مردم توصیه کرد:برای اجرای هرگونه ساخت و سازجهت پیشگیری از تخریب قبل از اقدام ازمتولیان امر استعلام نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه