سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم قتل عام گسترده حیوانات در خراسان!

زیست بوم

قتل عام گسترده حیوانات در خراسان!

انتشار مواردی از کشتار گروهی و قتل عام حیات وحش به منظور فروش گوشت در استان خراسان از یک‌سو و کاهش شدید جمعیت گونه‌های جانوری در اکثر زیستگاه‌های این استان، نگرانی عمیقی از وضعیت حیات وحش در این استان را به همراه دارد.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | IetpShops , 105 Release Date Info - Travis Scott Fragment nike lunar speed lite 2 blue eyes full episodes High Military Blue DH3227 - nike air maxes for women shoes free patterns

به گزارش ایسنا، «تابناک» به نقل از دیده‌بان محیط زیست و حیات وحش ایران با این مقدمه نوشت: «بر اساس اطلاعات موثق دریافتی از دوستداران محیط زیست شهرستان قوچان، هفته گذشته به دنبال ارائه گزارشی مبنی بر کشتار حیات وحش توسط گروهی از شکارچیان غیرمجاز، نیروهای یگان محیط زیست پس از اخذ نیابت قضایی وارد دو منزل شخصی در شهرستان‌های قوچان و مشهد شدند و به بازرسی از این دو مکان پرداختند.

در جریان بازرسی از این دو منزل مسکونی، بقایای لاشه و مستنداتی مبنی بر کشتار ۲۶ راس قوچ و میش وحشی، ۱۳ راس کل و بز وحشی، یک راس آهو، یک گراز، یک کبک، ۳ پرنده شکاری و یک زاغ نوک‌سرخ کشف شده است.

در این زمینه تاکنون ۳ نفر شکارچی غیرمجاز به نام‌های «ابراهیم.ت»، «مهدی.ب» و فردی به نام «اشکان» شناسایی و دستگیر شده‌اند و پرونده‌ای نیز در این زمینه در مراجع قضایی تشکیل شده است.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی تاکنون از اطلاع‌رسانی در مورد این کشتار گسترده خودداری کرده و سعی در مخفی نگه داشتن این موضوع داشته است.»

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه