سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم مسئول منطقه حفاظت شده میش​داغ: کانالی که همچنان قتلگاه آهوان تشنه است

زیست بوم

مسئول منطقه حفاظت شده میش​داغ: کانالی که همچنان قتلگاه آهوان تشنه است

مسئول منطقه حفاظت شده میش​داغ گفت: سازمان آب و برق خوزستان همچنان برای ایمن​سازی کانال به منظور جلوگیری از تلف شدن ناشی از سقوط در کانال آب در زیستگاه میش داغ اقدام نکرده است.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Direct Drops , IetpShops , nike air zoom strong unintelligible rose gold

مهرشاد احمدوندی در گفت​وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پس از آخرین تلفات آهوها در کانال آب "پای پل" منطقه میش​داغ، اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در جهت حفاظت از این گونه جانوری، خودروها و موتورهای گشت را به همراه تعداد زیادی نیرو در این منطقه مستقر کرده است.

وی ادامه داد: صبح و شب کشیک​ها به طور مداوم انجام می​شود و نیروها در حوالی کانال آب مشغول گشت​زنی هستند تا از نزدیک شدن آهوها به کانال آب جلوگیری کنند.

مسئول منطقه حفاظت شده میش​داغ گفت: برای تامین آب آهوهای این منطقه حوضچه​هایی ایجاد کرده‌ایم و با تانکر، آب مورد نیاز را به این حوضچه​ها انتقال می​دهیم. آبشخورها افزایش یافته و حتی در نقاطی از منطقه، یونجه مورد نیاز آهوها هم تامین می​شود تا آهوها از کانال دور بمانند.

احمدی​وند اظهار کرد: نیروهای حفاظت به صورت شبانه و روزانه، از ورود آهوها به نزدیکی کانال جلوگیری می​کنند که با این مراقبت مستمر، در این مدت خوشبختانه تلفات آهو در کانال آب نداشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، با توجه به کمبود آب در منطقه حفاظت شده میش داغ خوزستان، آهوان این منطقه برای رفع تشنگی به یک کانال آب که از سوی سازمان آب و برق خوزستان برای انتقال آب ایجاد شده، نزدیک می‌شوند که به دلیل شرایط خطرناک این کانال، در سه ماهه گذشته حدود 7 راس از این آهوان در معرض انقراض، لیز خورده و با افتادن در این کانال، تلف شده‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه