سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم 55 قطعه پرنده تاکسیدرمی شده در قائمشهر کشف شد

زیست بوم

55 قطعه پرنده تاکسیدرمی شده در قائمشهر کشف شد

خبرگزاری مهر: مدیرکل محیط زیست مازندران از تخریب 125 کومه شکار در بهشهر و کشف و ضبط 55 قطعه انواع پرنده تاکسیدرمی شده در قائمشهر خبر داد.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Future Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مهردادی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله با همکاری مامورین مستقر در پاسگاه قلعه پایان این پناهگاه، در مدت دو روز 125 کومه شکار را در حاشیه ضلع جنوبی تالاب بین المللی میانکاله تخریب کردند.

وی اظهار داشت: همچنین یک طاقه قرقاول نر که در حیاط منزل شخصی نگهداری می شد، توسط مامورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر تحویل و در زیستگاه جنگلی پاسند بهشر رها سازی شد.

وی همچنین از کشف و ضبط 55 قطعه انواع پرنده تاکسیدرمی شده در قائم شهر خبر داد و گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قائم شهر با همکاری پلیس امنیت شهرستان، طی بازرسی از منزل متخلفی ، 55 قطعه انواع پرنده تاکسیدرمی شده شامل پلیکان، قو، قرقاول، بحری، سنقر، دلیجه، عقاب، جغد، زنبورخوار، کاکایی و هدهد را کشف و ضبط کردند.

به گفته مهردادی، همچنین دو قلاده گربه جنگلی، یک راس گورکن، یک راس خرگوش ،یک قبضه سلاح شکاری دولول و یک قبضه تفنگ بادی به همراه مقداری فشنگ از منزل این متخلف کشف و ضبط و پروند متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل شد.

وی افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در یک عملیات غافلگیر کننده و با مجوز مقام محترم قضایی، از منزل متخلف شکار درآمل، موفق به کشف و ضبط مقداری گوشت کل و بزوحشی شدند و از این متخلف یک قبضه سلاح تک لول نیز کشف و ضبط شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه