سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم 6 ماه زندان به جرم مشارکت در شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی

زیست بوم

6 ماه زندان به جرم مشارکت در شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی

رئیس اداره محیط زیست سروآباد از صدور حکم 6 ماه زندان به جرم مشارکت در شکار غیر مجاز دو رأس کل وحشی برای یک متخلف خبر داد.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | efootwear.eu • Shoes for: men, women and kids • Hanbags and accessories , Giftofvision

مراد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چندی قبل ۴ نفر شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده کوسالان به شکار غیرمجاز دو راس کل و بز وحشی اقدام کردند که با وجود اطلاع از حضور متخلفین در منطقه موفق به دستگیری آنها نشدیم اما با پیگیریهای مکرر و تلاش محیط بانان این اداره و کمک همیاران محیط زیست، عکسهایی از شکارچیان در حین ارتکاب به جرم به دست آمد.

به گفته وی، از طریق تصاویر هر چهار نفر متخلف به نامهای ۱- علی… ۲- مادح… ۳- شعیب… ۴- حمه… از اهالی شهر نودشه از توابع کرمانشاه شناسایی شدند و با در اختیار داشتن مستندات قوی، موفق شدیم علی… یکی از متخلفین را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهیم.

رئیس اداره محیط زیست سروآباد اظهار داشت: در جریان تحقیقات از علی مشخص شد مادح عامل اصلی شکار ۲ راس کل و بز به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکف بوده است و علی به عنوان بلد محلی مادح و همدستانش را همراهی کرده است. با دستور مقام قضایی تحقیقات برای شناسایی مادح به عنوان عامل اصلی کشتار حیات وحش ادامه دارد و بزودی وی را شناسایی و دستگیر خواهیم کرد.

حمیدی تصریح کرد: با حکم قاضی پرونده علی به جرم مشارکت و همراهی در شکار غیرمجاز ۲ راس کل و بز وحشی به تحمل 6 ماه زندان محکوم  شد.

وی افزود: قاضی پرونده با جدیت پیگیر دستگیری مادح به عنوان عامل اصلی شکار است که با توجه به حمل سلاح جنگی کلاشینکف توسط وی، به نظر می رسد به مجازات سختی از سوی دادگاه محکوم شود که پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه