سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم کشتار بیش از 20 راس آهو و قوچ در مشهد - بی سابقه ترین قتل عام حیات وحش در سالجاری

زیست بوم

کشتار بیش از 20 راس آهو و قوچ در مشهد - بی سابقه ترین قتل عام حیات وحش در سالجاری

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از کشف کله بیش از 20 راس آهو و قوچ در یک منزل مسکونی در مشهد خبر داد.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

کیوان هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر نگهداری اجزای بدن حیوانات وحشی در یک منزل مسکونی واقع در شهر مشهد، نیروهای یگان محیط زیست روز چهارشنبه ۹۲/۱۱/۹ پس از اخذ حکم قضایی ورود به منزل وارد این خانه شده، به تفتیش و بازرسی آن پرداختند و با صحنه ای غیر قابل باور و دردناک مواجه شدند.

به گفته وی، نیروهای یگان حفاظت در فریزر این منزل مسکونی ۱۰ عدد سر متعلق به آهوی نر و ماده و ۴ عدد سر متعلق به قوچ وحشی کشف کردند.

 

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران اظهار داشت: علاوه بر آن یک تاکسیدرمی قوچ وحشی ۹ ساله، مقادیری گوشت شکار متعلق به آهو و قوچ و میش و همچنین  ۴ تخته پوست آهوی دباغی شده و شاخ های آهوان سلاخی شده کشف شد.

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی نیز در این باره گفته است: همپنین یک دستگاه خودروی جیپ صحرا متعلق به متهم توقیف و جهت بررسی های بیشتر به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

 

به گفته حمید صالحی، عامل این کشتار بیرحمانه پیش از رسیدن مامورین خانه را کرده و متواری شده بود.

وی افزود: مأموران در جستجوی متهم فراری به محل کار وی مراجعه و در بازرسی از این مکان نیز اجزای بدن یک رأس آهو، یک تخته پوست سوخته آهو و ۶ پوکه اسلحه فشنگ اسلحه شکاری کشف شد.

 

صالحی گفت: تاکنون در جریان بازرسیها از منزل و محل کار این مجرم فراری اجزای بدن ۱۶ رأس آهو و ۴ رأس قوچ وحشی کشف شده است اما بقایای ۵ عدد جمجمه آهو و استخوان های برجامانده نشان از کشتار تعداد بیشتری آهو دارد.

وی یادآور شد: با ارجاع پرونده به مقامات قضایی و با دستور بازپرس، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه این مجرم فراری و روشن شدن ابعاد  این پرونده ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه