سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم مرگ سریالی آهوان تشنه میش داغ

زیست بوم

مرگ سریالی آهوان تشنه میش داغ

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ورود مدیریت بحران استان برای جلوگیری از ادامه روند تلف شدن آهوان میش داغ ضروری است.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | nike shox turmoil 2 youth soccer formations , Sb-roscoffShops , Concept Lab // Air Jordan 12 "Court Purple"

عادل مولا در گفت​وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تکرار حوادث کانال آب منطقه میش داغ و مرگ آهوانی که برای نوشیدن آب به این کانال می‌روند، اظهار کرد: با وجود پیگیری​های متعددی که از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در حال انجام است، سازمان آب و برق خوزستان هیچ اقدامی در جهت ایمن​سازی کانال آب در منطقه میش داغ انجام نداده و تلف شدن آهوان این منطقه به دلیل سقوط در کانال همچنان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه در چهارماه گذشته تعداد آهوهای تلف شده به 6 راس رسیده است، افزود: آهوان میش داغ یک میراث طبیعی​اند که متاسفانه در حال از بین رفتن هستند و لازم است مدیریت بحران استان به این موضوع ورود کند.


معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: جهت تامین آب گونه​های حفاظت شده در منطقه، حوضچه​هایی در محل زیست آهوها ایجاد شده است اما این اقدام کافی نیست. ضروری است هم برای تامین آب و هم ایمن​سازی کانال آب موجود در منطقه، سازمان آب و برق اقدام لازم را انجام دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه