سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم دستگیری باند شکار و فروش گوشت خوک وحشی به رستورانها

زیست بوم

دستگیری باند شکار و فروش گوشت خوک وحشی به رستورانها

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان از دستگیری یک باند شکار غیر قانونی که اقدام به فروش گوشت خوک وحشی به رستورانها می کردند خبر داد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

احمد دباغیان در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان این مطلب افزود: عصر روز گذشته (شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۴) نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی گلستان حین گشت و کنترل متوجه صدای شلیک گلوله در نزدیکی تفرجگاه دوم پارک شدند.

به گفته وی، محیط بانان در بررسی محدوده انتشار صدای شلیک گلوله، متوجه حضور ۴ فرد مشکوک، به همراه دو دستگاه خودرو و یک قبضه اسلحه شده و جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند.

دباغیان اظهار داشت: شکارچیان غیرمجاز به محض مشاهده مامورین فرار کردند و در جریان تعقیب و گریز یکی از خودروها توقیف و یک نفر از متخلفین به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی متواری شد.

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان تصریح کرد: در جریان بازرسی از خودروی توقیف شده لاشه ۲ گراز وحشی، یک تیغه چاقوی سلاخی و مقداری ادوات شکار کشف و ضبط و ۳ نفر متهم در این زمینه بازداشت شدند.

وی افزود: این مجرمین سابقه دار از مدتی قبل به دلیل اقدام به شکار غیرقانونی و فروش گوشت خوک وحشی، تحت تعقیب نیروهای یگان محیط زیست گلستان بوده اند.

دباغیان گفت: اعضاء این باند پس از شکار غیرقانونی خوک وحشی در محدوده پارک ملی گلستان مبادرت به فروش گوشت خوک به برخی رستوران ها و اشخاص بع نوان گوشت گاو و گوسفند اهلی و یا گوشت شکار می کردند.

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان تأکید کرد: متهمین جهت بازجویی و تکمیل پرونده در بازداشت بسر می برند و تلاش برای شناسایی و دستگیری مجرم فراری و توقیف اسلحه مربوطه ادامه دارد.

به گزارش مهر، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در اطلاعیه ای از مردم و مسافران این استان درخواست کرد از خرید هرگونه گوشت از افراد ناشناس خودداری نو در صورت مشاهده، مراتب را به ادارات محیط زیست و پاسگاه های محیط بانی اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه