سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم یک توله خرس قهوه ای پس از زنده گیری در پاسگاه پارک ملی بمو مفقود شد

زیست بوم

یک توله خرس قهوه ای پس از زنده گیری در پاسگاه پارک ملی بمو مفقود شد

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از مفقود شدن یک توله خرس قهوه ای پس از زنده گیری، در پاسگاه پارک ملی بمو خبر داد.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | LacollesurloupShops - Nike Dunk Low Disrupt 2 "Malachite" - black purple jordan 13 , 001 - DH4402

کیوان هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس گزارشات دریافتی از استان فارس، روز دوشنبه   یک توله خرس قهوه ای به دلیل نامعلومی تنها و بدون مادر خود وارد باغی در شهرستان مرودشت می شود که به دنبال تماس صاحب باغ، نیروهای یگان محیط زیست مرودشت در محل حاضر شده و پس از زنده گیری، توله خرس را به اداره محیط زیست منتقل می کنند.

به گفته وی، با دستور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس شب دوشنبه  توله خرس به پارک ملی بمو در نزدیکی شیراز منتقل شده و به پاسگاه مرکزی محیط بانی بمو تحویل داده می شود.

هوشمند اظهار داشت: توله خرس پس از تغذیه با شیر، به محل نگهداری حیوانات در محوطه فنس کشی شده در پاسگاه بمو منتقل و آخرین بار در ساعت ۱ نیمه شب کنترل می شود.

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران تصریح کرد: صبح دیروز سه شنبه  مسئول مربوطه پس از مراجعه به محوطه فنس کشی شده متوجه می شود که توله خرس به طرز عجیبی مفقود شده است.

وی افزود: هنوز هیچ ردی از توله خرس گم شده بدست نیامده است و البته گزارشات دریافتی حاکی از آنست که تلاش چندانی نیز برای پیدا کردن توله خرس انجام نشده است.

هوشمند یادآور شد: در صورت فرار توله خرس از قفس و ورود آن به منطقه با توجه به کوچک بودن خرس احتمال حمله حیوانات درنده بسیار زیاد بوده و بعید به نظر می رسد پس از تاریک شدن هوا شانسی برای زنده ماندن توله خرس وجود داشته باشد.

به گفته وی، همچنین احتمال سرقت توله خرس از محوطه نگهداری نیز وجود دارد. چرا که ماه گذشته نیز یک راس قوچ و یک کل وحشی از محوطه نگهداری حیوانات در پاسگاه مرکزی پارک ملی بمو پس از بریدن فنس ها توسط افراد ناشناس سرقت شدند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه