سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ ادامه تیره روزی‌ ذوب‌آهن با شکست برابر گهر/ تراکتورسازی صدرنشین شد

ورزش

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ ادامه تیره روزی‌ ذوب‌آهن با شکست برابر گهر/ تراکتورسازی صدرنشین شد

تیم فوتبال ذوب آهن که عنوان نایب قهرمانی آسیا را هم در کارنامه خود دارد با شکست برابر تیم گهر دورود همچنان در قعر جدول باقی ماند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Ataf.pl - All Truth All Fresh: Sneakersy, Streetwear & Więcej

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر شامگاه یکشنبه دو دیدار در کرج و تبریز برگزار شد که به برتری گهر برابر ذوب آهن و تراکتورسازی برابر صنعت نفت آبادان انجامید.

در ورزشگاه انقلاب کرج تیم گهر دورود که اولین سال حضور خود در رقابتهای لیگ برتر را سپری می کند، در دیدار برابر ذوب آهن با گل دقیقه 52 آرمان قاسمی برابر تیم ذوب آهن بحران زاده به پیروزی رسید. تیم اصفهانی با این شکست همچنان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم فوتبال تراکتورسازی توانست سه امتیاز یک بازی خانگی را کسب کند و برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی 3 بر 2دست پیدا کرد. در این دیدار فلاویو لوپز(11) و محمد ابراهیمی(26) و مدافع حریف(4+90) برای تراکتورسازی گل زدند و سجاد مشکل پور(1) و روح الله عرب(63) برای تیم آبادانی گل زدند. تراکتورسازی با این پیروزی 11  امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه