جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ جدیدترین شاهکار پرسپولیس برابر داماش رقم خورد/ باخت به تیم 10 نفره!

ورزش

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ جدیدترین شاهکار پرسپولیس برابر داماش رقم خورد/ باخت به تیم 10 نفره!

تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار هفته ابتدایی دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تنها چهار امتیاز کسب کرده بود، در تازه ترین دیدار خود برابر تیم 10 نفره داماش گیلان تن به شکست داد تا روند ناکامی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | 02 Release Date - nike air force 1 special fields free shipping line - PUMA MB.01 LaMelo Ball 377237 - SBD

به گزارش خبرنگار مهر، روز پایانی هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر شامگاه یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت پیگیری شد که در پایان تیم فوتبال داماش موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف پرمهره خود را شکست دهد.

در این دیدار که در حضور بیش از 10 هزار نفر و به قضاوت احمد صالحی برگزار شد، ژوزه مانوئل در ترکیب اصلی خود از علی کریمی، محمد قاضی و کریم انصاریفرد استفاده نکرد و نیمه اول نتوانست موقعیتی را روی دروازه حریف ایجاد کند تا در شروع نیمه دوم علی کریمی را به میدان بفرستد.

داماش گیلان هم که در نیمه اول پابه پای پرسپولیس بازی کرده بود، در شروع نیمه دوم و در دقیقه 46 با اخراج  رسول بروش 10 نفره به بازی ادامه داد. این بازیکن در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود و در نیمه دوم هم یک کارت زرد دیگر گرفت تا تیمش را 10 نفره کند.

با وجود اینکه پرسپولیس در نیمه دوم با یک بازیکن بیشتر به بازی ادامه می داد اما عملا نتوانست از این برتری نفری استفاده کند و هر چند محمد قاضی و کریم انصاریفرد هم در ادامه به جمع سرخپوشان اضافه شدند اما برخلاف جریان بازی این داماش گیلان بود که از ضعف خط دفاعی پرسپولیس استفاده کرد و در دقیقه 68 توسط حسین ابراهیمی به گل برتری دست پیدا کرد.

در این دقیقه یکی از مدافعان داماش از خط دفاعی صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن چند بازیکن پرسپولیس از مرکز زمین حاجتی را صاحب توپ کرد که پاس عرضی وی درون محوطه جریمه به حسین ابراهیمی رسید و این بازیکن هم پس از کنترل توپ، با ضربه ای آرام دروازه پرسپولیس را باز کرد.

داماشی ها در دقایق پایانی هم یک بار دیگر فرصت رسیدن به گل دوم را پیدا کردند اما افشین چاووشی بازیکن تازه وارد گیلانی ها در مصاف تک به تک با نیلسون موفق به عبور از وی نشد تا فاصله این تیم با پرسپولیس بیشتر نشود. در دقایق پایانی پرسپولیس تلاش زیادی برای نزدیک شدن به دروازه داماش انجام داد اما موفق به بازکردن دروازه حریف نشد تا یک شکست دیگر در کارنامه این تیم ناکام ثبت شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه