سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تداوم پس لرزه ها در مناطق زلزله زده

خبر

تداوم پس لرزه ها در مناطق زلزله زده

23 پس لرزه از ساعت 2 بامداد امروز تاکنون در شهرهای اهر و ورزقان روی داده است.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | how to tell if jordan 4 red thunder is real Archives - nike air force 1 suede wheat free bread products - IetpShops

به گزارش واحد مرکزی خبر بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به دانشگاه تهران ، شدیدترین این پس لرزه ها به بزرگی 4 و 7 ریشتر است که ساعت 6 و 26 دقیقه و 10 ثانیه صبح امروز در ورزقان به وقوع پیوست.

بیش از 150 پس لرزه کوچک و بزرگ در 2 روز گذشته به مرکزیت اهر و ورزقان در شبکه لرزه نگاری کشور به ثبت رسیده است که حدود 40 مورد آن بیش از 4 ریشتر بود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت : بر اثر 2 زمین لرزه بزرگ در شهرستانهای اهر، هریس و ورزقان 437 روستا از 40 تا 100 درصد تخریب شد.

خلیل ساعی افزود : در این زلزله ها 277 نفر از هموطنانمان جان باختند.

معصومی رئیس اورژانس کشور هم گفت : 4 هزار و 500 نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شدند و هزار و 180 نفر هم به مراکز درمانی و بیمارستانها منتقل شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی هم از آغاز بازسازی 10 هزار واحد مسکونی تخریب شده در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

محمدی از آغاز بازسازی مناطق تخریب شده استان خبر داد و گفت : دستگاهها و ماشین آلات خاک برداری صبح امروز به محل های حادثه اعزام شدند و کار خاکبرداری و پاکسازی مناطق زلزله زده آغاز شد.

علیزاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی هم گفت : با بازسازی موقت آبنیه آسیب دیده در راههای ارتباطی مناطق زلزله زده هم اکنون رفت و آمد در تمام محورهای اصلی برقرار است.

آخرین خبرهای رسیده حاکیست با اتمام کار آواربرداری ، تمام زلزله زدگان بصورت موقت در چادرهای هلال احمر اسکان یافته اند ، مواد غذایی و مایحتاج عمومی همچون پتو و لباس توزیع شده است.

پوررجب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی هم گفت : تامین و توزیع آب شرب در شهر ورزقان به حالت عادی بازگشته است و تلاش در مناطق دیگر ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه