سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پرويز پرستويي: به مناطق زلزله‌زده خواهم رفت تا از نزديك همدردي كنم

خبر

پرويز پرستويي: به مناطق زلزله‌زده خواهم رفت تا از نزديك همدردي كنم

پرويز پرستويي ضمن اعلام همدردي با زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي اعلام كرد: بايد تك تك ما فكر كنيم اين اتفاق براي ما افتاده و به كمك اين عزيزان بشتابيم.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

اين بازيگر در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اظهار تاسف از درگذشت جمعي از هم وطنانمان در اين حادثه گفت: اين اتفاقات هشداري است براي يادآوري شرح وظايف ما و بايد هر كاري كه از دستمان برمي‌آيد براي كمك به آسيب‌ديدگان انجام دهيم.


وي افزود: همان طور كه پيش از اين احساسات انسان دوستانه‌مان را به خصوص در وقاياي خارج از كشور مانند ميانمار نشان داده‌ايم، اتفاقي براي هم وطنانمان به وجود آمده كه از پوست و استخوان ما هستند و بايد از آن‌ها حمايت كنيم.

پرستويي ادامه داد: آنقدر خود مردم درگير مشكلاتشان هستند كه انگار چيز عادي رخ داده است در حالي كه عده زيادي از مردم كشورمان آواره شده‌اند و فكر كنيم اين اتفاق براي خود ما افتاده است.

وي با تاكيد بر اينكه بايد هر چه در توان داريم انجام دهيم گفت: اين موضوع ربطي به دعواها و اختلافات ندارد و يك مساله عمومي است كه به همه مربوط مي‌شود.

اين بازيگر خاطرنشان كرد: صدا و سيما و رسانه‌ها هم بايد دست به دست هم بدهند و فضاي مناسب را براي گذر مردم حادثه‌ديده از اين وضعيت فراهم كنند.

پرستويي كه در زلزله بم نيز به ياري حادثه‌ديدگان شتافته بود به ايسنا تاكيد كرد: در اين حادثه هم دست ياري به سوي مردم دراز مي‌كنيم و سعي مي‌كنيم كمك‌ها به صورت سامان‌يافته و مستقيم به دست اين عزيزان برسد و خود نيز به اين مناطق خواهم رفت تا از نزديك با اين عزيزان همدردي كنم.

به گزارش ايسنا، كاروان كمك اهالي سينما براي زلزله زدگان شمال شرق كشور به زودي عازم مناطق زلزله زده مي‌شوند.

كميته‌اي براي جمع آوري كمك‌هاي مردمي و اهالي سينما بامحوريت پرويز پرستويي، رضا ميركريمي و كمال تبريزي تشكيل شده است كه به زودي با كاروان كمك‌ها به مناطق زلزله اعزام مي‌شوند.

قرار است ضمن اين سفر، ابراز همدردي اهالي سينما با مردم زلزله‌زده اعلام و كمك‌ها ارايه شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه