سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر امروز دربازار تهران انجام شد؛ جمع آوری کمکهای نقدی از صنف طلافروشان توسط قهرمانان المپیک

خبر

امروز دربازار تهران انجام شد؛ جمع آوری کمکهای نقدی از صنف طلافروشان توسط قهرمانان المپیک

دو نفر از قهرمانان المپیک به همراه رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور امروز پنجشنبه به منظور کمک به مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی از صنف طلافروشان در بازار تهران کردند.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | JORDAN BRAND

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنجشنبه حمید سوریان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن، علیرضا دبیر قهرمان پیشین المپیک و جهان به همراه محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور برای جمع آوری کمک های نقدی از صنف طلافروشان به بازار تهران رفتند.

براساس این گزارش، با وجود اینکه تاکنون بالغ بر چند میلیارد برای کمک به مردم زلزله زده آذربایجان شرق جمع آوری شده است اما بدلیل استقبال اعضای صنف طلافروشان، این اقدام انساندوستانه تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

همچنین هیئتی 15 نفره از بزرگان صنف طلافروشان به منظور کمک ویژه به زلزله زدگان تشکیل شده و قرار است طی روزهای آینده کار بازسازی یکی از مناطق زلزله زده را بصورت خودجوش برعهده بگیرند.

به گزارش مهر، ساعت 17 و 4 دقیقه عصر روز شنبه هفته جاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد که دو زلزله 6 و 2/6 دهم ریشتری شهرهای اهر و ورزقان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

 این زلزله ها که تاکنون چندین پس لرزه به همراه داشت بیش از چندصد نفرکشته و چندهزارنفرمجروح داشته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه