سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر وصل گاز روستاهای زلزله زده/تنها 17 روستای کامل تخریب شده گاز ندارند

خبر

وصل گاز روستاهای زلزله زده/تنها 17 روستای کامل تخریب شده گاز ندارند

خبرگزاری مهر:مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت:با تلاش امدادگران شرکت گاز همه روستاهای زلزله زده بجز17 روستا که تخریب شده اند وصل گردید.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | Men's Sneakers

ولی الله دینی به خبرنگار مهر گفت : بعد از وقوع زلزله در شهرستان های اهر ، هریس ، ورزقان، شبکه گاز تعداد زیادی از روستاهای تابع این شهرستان ها قطع شد که با کمک مامورین شرکت گاز تا یکروز بعد عملیات وصل شبکه گاز در این روستاها انجام شد.
 
وی افزود: از میان تعداد زیاد روستاهای تابع سه شهرستان فوق الذکر تنها 17 روستا گاز ندارند که آن هم به این دلیل است که در این 17 روستا تخریب 100 درصدی صورت گرفته است که حتی اگر گاز وصل باشد مردم قادر به استفاده از آن نخواهند بود.
 
وی گفت: طبق برآوردهای اولیه میزان خسارت وارده به این 3 شهرستان و روستاهای تابع آن 2 میلیارد تومان است.
 
دینی افزود: شرکت گاز در راستای اجرای وظایف خود در مواقع بحران ، در مناطق زلزله زده اقدام به تامین گاز حمام های صحرایی ، دستشویی و هم چنین تامین انشغاب موقت زلزله زدگان کرده است.
 
وی یادآور شد: تا کنون هیچ گونه حادثه ای از بابت نشت گاز و احیانا ترکیدگی لوله گاز نداشته ایم و برای اینکه بعد از این نیز شاهد هیچ گونه حادثه ای نباشیم از مردم آگاه تقاضا می کنیم هر گونه مشکلی را با تلفن گویای 194 شرکت گاز در میان بگذارند تا مامورین امداد با حضور به موقع در منطقه مشکل را رفع کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه