سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر حضور علی دایی در مناطق زلزله زده اهر

خبر

حضور علی دایی در مناطق زلزله زده اهر

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال راه آهن با ترک اردوی این تیم در شهرستان سرعین در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که با تجلیل مداوم مردم اهر به فرمانداری این شهرستان وارد شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ورزشکاران همیشه در کنار مردم بوده و خواهند بود.

دایی با اشاره به اهدای مدال نقره المپیک احسان حدادی به مردم زلزله افزود: وقتی ورزشکارانی مثل احسان حدادی اولین مدال دومیدانی ایران در بازی های المپیک را به مردم زلزله زده تقدیم می کنند عملا ثابت می کنند که انسانیت زنده است و همه ما با زلزله زدگان ابراز همدردی می کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در کنار زلزله زدگان هستند، تصریح کرد: عاجزانه از تمامی مردم ایران تقاضا می کنم که حتما مردم زلزله زده را فراموش نکنند و همه دست در دست هم باید مناطق زلزله زده را بهتراز قبل بازسازی کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی ترک اردوی راه آهن و بازدیداز مناطق زلزله زده گفت: همه ما وظیفه داریم که با مردم زلزله زده منطقه همدردی کرده و من نیز برای ادای وظیفه خود از این منطقه بازدید می کنم.

دایی با بیان اینکه دل های مردم کشور بهم نزدیک است، افزود: هرچند که فاصله مکانی شهرها با یکدیگر وجود دارد، اما قلب های مردم به هم نزدیک بوده و همیشه برای کمک به یکدیگر آماده هستیم.

وی خواستار کمک مردم تمامی استان های کشور به مناطق زلزله زده شد و ادامه داد: مردم کشور باید با کمک به زلزله زدگان آینده خوبی را برای مردم این منطقه بسازند. بنابراین ورزشکاران نیزهمچون مردم دلشان می خواهد که درکنار زلزله زدگان قرار گیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه