سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها گزارش تصویری گزارش تصویری از امداد رسانی فرزندان ایران‌زمین به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی - 5

گزارش تصویری

گزارش تصویری از امداد رسانی فرزندان ایران‌زمین به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی - 5

به گزارش ایران‌بوم، امداد رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی با حضور امدادگران سازمانها و نهادها و کمک های مردمی از سراسر کشور همچنان ادامه دارد. بار دیگر گروه فرزندان ایران زمین با گردآوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری مناطق آسیب دیدۀ زلزلۀ آذربایجان شرقی شتافت.

کاروان گروه فرزندان ایران زمین متشکل از 4 ماشین سواری 2 ماشین باری و یک کامیون (شامل 1400 پتو و پوشاک کامل زنانه، بچگانه و مردانه) و همراهی سیزده تن بود. این عزیزان در این سفر 13 (سیزده) روستا از مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی را تحت پوشش خود قرار دادند.

پتو با بهترین کیفیت از اصفهان سفارش داده شده بود. در روزهای پایانی حدود 4 میلیون پول کمبود داشتیم و با فراخوان یاری که به دوستانمان دادیم باز هم غافلگیر شدیم و حدود 9 میلیون کمک جمع آوری شد، قرار بر این بود که دو شبانه‌روز از مورخ پنجشنبه 26/7/1391 تا جمعه 28/7/1391 (که روزهای تعطیل دوستان دانشجو و مشغول بکار بود) امدادرسانی انجام شود، ولی امدادرسانی تا روز یک‌شنبه به درازا انجامید و بازگشت گروه فرزندان ایران زمین به تهران روز یکشنبه بود.
گفتنی است بیاری یزدان با همت گروه فرزندان ایران زمین در آبان دو نمایشگاه عکس و یک کنسرت خیریه به نفع آسیب دیدگان زمین لرزه آذربایجانشرقی برگزار خواهد کرد. با سپاس از مهر همۀ کسانی که ما را یاری دادند.

دبیر گروه فرزندان ایران زمین، بیژن راد

عکس: بیژن راد

 


در صبح روز دوم در حال آماده شدن براي حركت به سوی روستاها


 


نیسان ما در جلوی تصویر نمایان هست و صحنه رنگین کمان بسیار روحیه بخش بود،گویا طبیعت هم به ما خوشامد میگفت


همه جای ایران سرای من است، کمک های مردمی از همه جای ایران نیروی ما را چند برابر میکند


تقسیم وسایل بین روستاییان.


پسر بسیار خجالتی که سرانجام راضی شد عکسی به یادگار از وي بگیریم

دیدگاه‌ها   

0 #2 Guest 1391-08-05 19:54
سپاس از فرزندان ایران زمین :P

http://farzandaniranzamin.blogfa.com/
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1391-08-05 19:53
سپاس از فرزندان ایران زمین :P
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه