سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها گزارش تصویری گزارش تصویری از امداد رسانی فرزندان ایران‌زمین به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی - 1

گزارش تصویری

گزارش تصویری از امداد رسانی فرزندان ایران‌زمین به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی - 1

یک روز پس از زمین لرزۀ آذربایجان‌شرقی، گروه فرزندان ایران زمین بصورت کاملا خودجوش تشکیل شد. فرزندان ایران‌زمین کمتر از چهل ساعت پس از زلزله با گردآوری کمک‌های اهدایی مردم، به کمک یازده روستا از مناطق زلزله‌زده  شتافت. گفتنی است گروه فرزندان ایران دور تازه امداد رسانی خود را از روز چهارشنبه 26 مهرماه 1391 پی می‌گیرد و امدادرسانی تا روز آدینه 28 مهرماه ادامه خواهد داشت و تعداد 10 روستا از مناطق زلزله زده را تحت پوشش خود خواهند داد. وسایل اهدایی شامل 400 بسته پوشاک کامل مردانه، 400 بسته پوشاک کامل زنانه، 200 بسته پوشاک کامل بچگانه، 500 عدد پتو و دارو خواهد بود.

عکس: بیژن راد

 


بارگیری ماشین‌ها از تهران به سوی ورزقان در تاریخ 25/7/1391 می‌باشد.
کمک‌های اهدایی مردم، در انبار اقدسیه جمع آوری می‌شود و پس از چک کردن و بسته بندی کردن، بارگیری میشود و سرانجام بسوی مناطق آسیب دیده روانه می‌شود...

 


این عکس ماشینی را نشان می‌دهد که زیر بانک صادرات ورزقان پارک شده است، خود بانک هم بسیار آسیب دیده که هم اکنون پس از دو ماه در حال ترمیم و بازسازی هست.

 


این عکس ماشینی را نشان می‌دهد که زیر بانک صادرات ورزقان پارک شده است، خود بانک هم بسیار آسیب دیده که هم اکنون پس از دو ماه در حال ترمیم و بازسازی است.

 


کمک ارتش در بخش زمینی و هوایی

 


دبیرستان شهید رجایی جایی که در حیاط آن بیش از سه هفته مهمان بودیم، از دوستان حراست هلال احمر تا فرمانداری و بسیاری دیگر از سازمانها همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

 


مردم داوطلبی که از تهران برای کمک آمده بودند

 


کمک رسانی به کوچ نشینای نزدیک روستای الهرد

 


اجناس اهدایی مردم از تهران، خراسان، اندیمشک، شیراز و اصفهان

 


گردآوری دوبارهٔ وسایل اهدایی مردم و راهی کردن ماشین‌های امدادرسانی بسوی مناطق زلزله‌زدهٔ آذربایجان‌شرقی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه