سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بیگی: 12 هزار خانه بر اثر زلزله آسیب جدی دیده است

خبر

بیگی: 12 هزار خانه بر اثر زلزله آسیب جدی دیده است

خبرگزاری مهر:‌ استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: 12 هزار واحد مسکونی در اثر زلزله بین 20 تا 100 درصد آسیب دیده و به بازسازی نیاز دارند.

LTB - JuzsportsShops | nike lunarglide 6 price range chart printable - New Balance 550 'UNC'/ 'Baby Blue' - BB550HL1 - LacollesurloupShops

 

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق روستاهای زلزله‌زده هریس اظهار کرد: برای بازسازی و احداث دوباره این واحدهای مسکونی باید کانون‌های مناسب حتی برای استقرار دوباره روستاها شناسایی شود.

وی رسیدن به اسکان پایدار را زمان بر اعلام کرد و گفت: قبل از اسکان پایدار آسیب دیدگان اکنون باید به فکر اسکان اضطراری و در مرحله بعد برای اسکان موقت و سپس اسکان پایدار گام برداشت.

بیگی سه ماه زمان برای اسکان اضطراری پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به فاصله زمانی دو ماه تا بارندگی، باید اهتمام خود را برای سرعت بخشیدن به این زمان بکار گیریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با ارزیابی موفق از عملیات اسکان اضطراری گفت: چادرهای مورد نیاز بین زلزله‌زدگان توزیع شده و در حال حاضر نیز کنترل دوباره، نیازسنجی و شناسایی کمبودها در حال انجام است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه