سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر شناسایی 142 جسد تا ساعت 3 بامداد/ جدیدترین آمار کشته شدگان

خبر

شناسایی 142 جسد تا ساعت 3 بامداد/ جدیدترین آمار کشته شدگان

مدیر کل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی از آغاز به کار تیم های تخصصی پزشکی قانونی از اولین دقایق وقوع حادثه زلزله در منطقه شمال غرب کشور و شناسایی و صدور جواز دفن 142 جسد تا ساعت 3 بامداد امروز یکشنبه 22 مرداد خبر داد.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Nike

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر صمدی راد با بیان این که پزشک قانونی استان آذربایجان شرقی در قالب هفت گروه تخصصی در منطقه زلزله زده حضور داردگفت: اما گستردگی منطقه، گرم بودن هوا و مشکل در انتقال اجساد به مرکز استان، تیم های تخصصی و امدادی را با مشکل مواجه کرده اند.

وی اظهار داشت: طبق برآوردها تعداد درگذشتگان تا کنون بین 250 تا 300 نفر تخمین زده می شود و سرکشی اکیپ های امدادی و تخصصی به مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد.

دکتر صمدی راد افزود: به علت اختلال در ارتباط تلفنی دسترسی به آخرین آمار اکیپ های پزشکی قانونی با دشواری میسر می شود، اما دقیق ترین آمار به شهرستان اهر اختصاص دارد که در این شهرستان برای 26 جسد شناسایی شده، جواز دفن صادر شده است.

در بین 26 جسد شناسایی شده شهرستان اهر، 12 نفر مرد و 14 نفر زن دیده می شوند که چهار نفر از آنان کودک زیر 10 سال، سه نفر 10 تا 20 سال، 12 نفر 21 تا 40 سال، دو نفر 31 تا 60 سال و پنج نفر بالای 60 سال بوده‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه