سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر اجرای کنسرت برای زلزله‌زدگان؛ سراج: غم هموطنان زلزله‌زده از یادمان نمی‌رود

خبر

اجرای کنسرت برای زلزله‌زدگان؛ سراج: غم هموطنان زلزله‌زده از یادمان نمی‌رود

حسام‌الدین سراج در نامه‌ای به مهر ضمن اعلام این‌که غم هموطنان زلزله‌زده را نباید از یاد ببریم خبر داد برای کمک به هموطنان زلزه‌زده کنسرتی در تهران برگزار خواهد کرد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Grailify - air force new mexico basketball - nike and jordans 50 dollars in gold price list Light Smoke Grey

سید حسام الدین سراج، خواننده موسیقی ایرانی در یادداشتی که دراختیار خبرگزاری مهر قرار داده است،‌ ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان آذربایجان اعلام آمادگی کرده است تا به نفع آسیب دیدگان این حادثه به اجرای کنسرت بپردازد.

این خواننده موسیقی سنتی کشورمان آورده است: "اگر بخت یاری کند و سعادت همراه باشد جهت اظهار همدردی با هموطنان عزیز آسیب دیده در آذربایجان‌شرقی اینجانب و عزیزان گروه بیدل مشتاقانه آماده برگزاری کنسرت به سود هموطنان زلزله زده هستیم"
متن این یادداشت سید حسام الدین سراج به شرح زیر است:

پیام امید و هشدار، برای آذربایجان و ایران
چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان
تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش

دیگر گوش‌هایمان به لرزیدن زمین زیر پای‌مان عادت کرده است، به لرزیدن دل‌های‌مان در پس‌لرزه‌ها و لرزیدن اشک روی گونه‌های‌مان بعد از خوابیدن حادثه، وقت خالی کردن دل زمین از تن‌های بی جان عزیزان‌مان. اما چه می‌شود که چنین حادثه هولناکی را بعد از مدتی فراموش‌ می‌کنیم و همه‌ آن شور و احساس را که با سوگواران حادثه تقسیم کرده بودیم را بعد از لرزیدن زمین و دل‌ها و اشک‌ها به باد زمهریر زمان می‌سپاریم؟ ما را چه می‌شود که خاطره‌ی فرو رفته در زیر خروارها خاک، نیست و نابود می‌شود تا سال‌ها بعد، به لرزشی دیگر و مرگی دیگر بمیریم؟

همین است که اگر بخت یاری کند و سعادت همراه باشد جهت اظهار همدردی با همطنان عزیز آسیب دیده در آذربایجان اینجانب و عزیزان گروه بیدل مشتاقانه آماده برگزاری کنسرت به سود هموطنان زلزله زده هستیم تا عواید آن پیشکش کوچکی باشد به پیشگاه مردم رنج دیده از زمین لرزه آذربایجان.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه