سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر اهر و ورزقان 1000 بار لرزید

خبر

اهر و ورزقان 1000 بار لرزید

آمارهای موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نشان می دهدشهرهای اهر و ورزقان در استان آذربایجان شرقی از روز شنبه 21 مرداد تا جمعه هزار و 38 بار به لرزه در آمده اند.

shock drop air force 1 full uv reactive | AIR JORDAN 4 BLANCAS Y ROJAS - BabylinoShops - nike air jordan grey low heels shoes blue sneakers
به گزارش مهر، بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از روز شنبه تا امروز 27 مردادماه شهرهای ورزقان و اهر 1038 بار لرزیده است.
 
بر اساس این گزارش، 704 مورد از این زمین لرزه ها زیر 4/2 ریشتر بوده و 306 مورد برابر با 5/29 درصد بین 5/2 تا چهار ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین قدرت داشته است که 26 زمین لرزه این مناطق در این مدت بیش از چهار و کمتر از پنج ریشتر قدرت داشته که برابر با 5/2 درصد کل لرزه های اهر و ورزقان در مدت مورد اشاره بوده است.

همچنین دو زمین لرزه کمتر از شش ریشتری نیز در این مدت مناطق اهر و ورزقان را لرزانده است که بزرگترین آنها با قدرت 3/5 دهم ریشتر در ساعت 18 و 32 دقیقه 24 مرداد ماه در این مناطق رخ داد و دو زمین لرزه بالای شش ریشتر هم شنبه 21 مرداد ماه این مناطق در آذربایجان شرقی را لرزاند که این دو زمین لرزه یکهزار و 38 پس لرزه بدنبال داشته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه