سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کمک‌های مدیران و پیشکسوت‌های فوتبال در راه تبریز

خبر

کمک‌های مدیران و پیشکسوت‌های فوتبال در راه تبریز

خبرگزاری مهر: پس از بازدید جمعی از اهالی فوتبال کشور از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، اولین محموله کمک های این گروه در قالب وسایل گرمایشی و بهداشتی طی چند روز آینده به ساکنان مناطق زلزله زده خواهد رسید.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | Gucci, Cerchietto Gg Multicolor In Tela , Sb-roscoffShops

به گزارش خبرنگار مهر، این کاروان که به همت باشگاه گسترش فولاد، موسسه نوای نی فرزانگان و بنیاد فرهنگی طوبی عازم مناطق زلزله زده شده بودند و در آن افرادی همچون مجید جلالی، مهدی مناجاتی، رحمان رضایی،عزیزاله محمدی، عبدالرحمان شاه حسینی، نادر فریاد شیران و محمد پنجعلی حضور داشتند، طی سفری یکروزه از نزدیک با مشکلات آسیب دیدگان آشنا شدند.

سعید ناصری، مدیر کافه فوتبال تهران که سرپرستی این گروه را بر عهده داشت، درباره وضعیت ملاحظه شده در مناطق زلزله زده و همچنین نحوه کمک رسانی این گروه گفت: با آگاهی از نیازهای منطقه، تصمیم جمع بر این شد که فعلا نیازهای اولیه مردم مانند سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی در اولویت قرار گیرند.

طبق اعلام ناصری، اولین محموله این کاروان طی چند روز آینده به دست نیازمندان خواهد رسید و در ادامه نیز براساس نیاز سنجی ها اقدام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه