سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نیاز زلزله زدگان به گروههای خونی مختلف

خبر

نیاز زلزله زدگان به گروههای خونی مختلف

خبرگزاری مهر : سازمان انتقال خون آذربایجان شرقی با انتشار اطلاعیه ای از عموم هموطنان شریف، مؤمن و ایثارگر خواست تا با اهدای خون خود به یاری زلزله زدگان آذربایجان شرقی بشتابند.

nike-dunk-low-coast-uncl | Dialadogwash - Women's shoes - Footwear NIKE - nike air jordans vi 6 mens silver rings black gold - Sneakers - Low shoes , Nike Air Max Bolt CU4152 001 Black/White/Black

به گزارش خبرگزاری مهر ، در این اطلاعیه آمده است: وقوع زلزله عصر یکشنبه ۲۱ مردادماه در استان آذربایجان شرقی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عزیز و روزه دار کشورمان شد باعث تأسف و تأثر فراوان گردید و همگان را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد.

با وجود پس لرزه های بعدی و نیز احتمال وقوع زلزله ای دیگر در این منطقه، مردم ایثارگر و نوع دوست با مراجعه به پایگاه های انتقال خون، به منظور نجات مجروحان حادثه، اقدام به اهدای خون کردند که با گزارش های رسیده از سایر پایگاه ها، اهدای خون برای نجات جان حادثه دیدگان در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

سازمان انتقال خون ایران در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله با ارسال ۱۵۰۰ واحد خون برای مراکز درمانی استان آذربایجان شرقی، اولین اقدامات لازم را که در راستای وظایف این سازمان است، به انجام رساند.

سازمان انتقال خون ایران بدین وسیله ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و آرزوی بهبودی هر چه سریع تر برای مجروحان و مصدومان این واقعه، اعلام می دارد که در غم و تألم این عزیزان شریک بوده و با تمام توان، آماده خونرسانی برای نجات زندگی مجروحان می باشد.

بر اساس این اطلاعیه تمام هم استانی ها می توانند با مراجعه به پایگاه های انتقال خون به یاری حادثه دیدگان این حادثه بشتابند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه