سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر زلزله 5.1 ریشتری ورزقان را لرزاند

خبر

زلزله 5.1 ریشتری ورزقان را لرزاند

زمین‌لرزه 5.1 ریشتر صبح امروز ورزقان را لرزاند.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

به گزارش فارس، قدرت زمین‌لرزه صبح امروز 5.1 ریشتر و مرکز آن ورزقان اعلام شد.

زلزله صبح امروز در ساعت 9.56 به عمق 19 کیلومتر در ورزقان رخ داده است.


مجروحیت 35 تن در زلزله ورزقان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی شمار مجروحان زلزله صبح امروز ورزقان را 35 تن اعلام کرد.
 
حبیب حسینقلی زاده در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: پس از وقوع زلزله شش دستگاه آمبولانس از تبریز و چهار دستگاه دیگر که در همان منطقه مستقر بودند به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمارها 35 تن در جریان این زلزله مصدوم شدند، گفت: تاکنون هشت تن از آسیب‌دیدگان توسط آمبولانس به بیمارستان امام‌رضا (ع) تبریزمنتقل شده‌اند.
 
حسینقلی‌زاده عمده علت مصدومیت و مراجعه افراد به اورژانس را ضربه به کمر و شکستگی اعلام کرد.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی با بیان اینکه عده‌ای از مصدومان نیز به شکل سرپایی در همان درمانگاه ورزقان تحت مداوا قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پزشکان و پرستاران مستقر در درمانگاه ورزقان مشغول ارزیابی حال مصدومان هستند تا در صورت نیاز آنان را به بیمارستان امام‌رضا (ع) تبریز منتقل کنند.
 
وی به ایسنا گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد فوتی به ما گزارش نشده و مصدومان حادثه نیز وضعیت وخیمی ندارند.
 
به گفته حسینقلی‌زاده تمامی تیم اورژانس و بیمارستان امام‌رضا (ع) تبریز در آماده‌باش کامل قرار دارند.
 
وی همچنین از شهروندان خواست در زمان وقوع چنین حوادثی راه‌های مواصلاتی را برای تردد خودروهای امدادی باز کنند و از ازدحام در این مناطق جدا خودداری کنند چرا که ازدحام آنان سبب تاخیر در امدادرسانی خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، در ساعت 9:51 صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 5/1 ریشتر شهرستان ورزقان را لرزاند که کانون آن در 10 کیلومتری ورزقان، 31 کیلومتری خواجه و 41 کیلومتری اهر واقع شده است.
 
همچنین بنا بر اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران از صبح امروز تاکنون قریب به 30 لرزه و پس لرزه این منطقه را لرزانده است که برخی از آنها از جمله زلزله 5/1 ریشتری ورزقان در شهرهایی نظیر تبریز نیز احساس شده است.

دیدگاه‌ها   

0 #1 Guest 1391-08-17 14:50
واقعا ترسناک بود درست تو زنگ ریاضی :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه