سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان فرمانده یگان حفاظت: خرید و فروش اشیاء تاریخی جرم است

یادمان

فرمانده یگان حفاظت: خرید و فروش اشیاء تاریخی جرم است

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه خرید و فروش اشیاء تاریخی جرم محسوب می‌شود، گفت: پیامک‌های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی از روش‌های کلاهبرداری است و هموطنان باید با هوشیاری مراقب باشند فریب افراد سودجو را نخورند.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | AIR JORDAN 4 BLANCAS Y ROJAS - BabylinoShops - nike air jordan grey low heels shoes blue sneakers

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی سرهنگ محمد کربلایی با اشاره به اطلاع‌رسانی مکرر نیروی انتظامی مبنی بر هوشیاری مردم در مقابل ترفندهای افراد سودجو گفت: ارسال پیامک‌های حاوی متن آگهی فروش اموال تاریخی، فرهنگی و یا صفحات فضای مجازی در این خصوص از روش‌های کلاهبرداری است که در سالهای قبل هم مشکلات بسیاری را برای هموطنان ایجاد کرده است.

وی با هشدار نسبت به هوشیاری افراد در مقابل این ترفند کلاهبرداران، افزود: هموطنان باید با حفظ هوشیاری کامل، فریب افراد سودجو را نخورند تا در دام این کلاهبرداری گرفتار نشوند.

سرهنگ کربلائی با بیان اینکه برقراری ارتباط با هرگونه اقدامات مربوط به خرید و فروش آثار تاریخی، جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: تجربیات و پرونده‌های پیشین نشان داده که در اکثر مواقع، اشیاء مورد معامله فاقد ارزش تاریخی بوده و جاعلان با سوء استفاده از عدم آگاهی افراد، اشیاء تاریخی تقلبی را با قیمت گزاف به فروش رسانده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت یادآور شد: با توجه به وظائف ذاتی یگان حفاظت، تحقیقات و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه جرم علیه مواریث فرهنگی تاریخی در دستور کار قرار گرفته است و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی با اقتدار و هوشیاری کامل با این قبیل سوداگران فرهنگی برخورد جدی می‌کند.

وی از همکاری هم میهنان درامر خطیر حفاظت از میراث تاریخی، فرهنگی، تقدیر کرد و افزود: هموطنان و دوستداران میراث فرهنگی می‌توانند هرگونه اطلاعات و گزارش جرائم علیه مواریث فرهنگی را به شماره تلفن ۲۲۷۵۱۲۱۴-۰۲۱( به صورت شبانه‌روز) برای پیگیری و رسیدگی به یگان فرماندهی سازمان میراث فرهنگی اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه