سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم مدیرکل مدیریت بحران پارک استان گلستان خبر داد / حریق در پارک ملی گلستان / اعزام نیروهای اطفای حریق

زیست بوم

مدیرکل مدیریت بحران پارک استان گلستان خبر داد / حریق در پارک ملی گلستان / اعزام نیروهای اطفای حریق

مدیرکل مدیریت بحران پارک استان گلستان گفت: پارک ملی جنگل گلستان دچار حریق گسترده شده است.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Gucci x The North Face Release Information - FitforhealthShops - crampon adidas sans lacet pas cher black and blue

قاسم سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بر اساس اطلاع‌رسانی محیط زیست استان گلستان دامنه این آتش‌سوزی مهیب در برخی مناطق قابل مهار نیست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده نیروهای اطفای حریف از منابع طبیعی و محیط زیست به منطقه اعزام شدند و به اطفای حریق مشغول هستند.

اعزام نیروهای اطفای حریق به منطقه آتش‌سوزی

سمیعی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های استان برای حفظ منابع طبیعی در گلستان تصریح کرد: با توجه به اخبار دریافتی و تاکید استاندار، در منطقه حضور خواهم یافت و از نزدیک در جریان عملیات اطفا قرار خواهم گرفت.

وی یادآور شد: محیط زیست وظیفه حراست و حفاظت از پارک ملی جنگل گلستان را بر عهده دارد و نیروهای این سازمان نیز از لحظات اولیه آتش‌سوزی در منطقه حاضر هستند.

وسعت دامنه آتش در مناطق صعب‌العبور جنگل گلستان

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به محیط آتش‌سوزی ادامه داد: طبق گزارش دریافتی منطقه آتش‌سوزی از سمت دشت به رباط است و حریق بیشتر در مناطق صعب‌العبور روی داده است.

سمیعی ادامه داد: خبرها از وسعت آتش‌سوزی حکایت دارد، ولی هنوز از میزان و وسعت آتش‌سوزی اطلاع کاملی در دست نیست.

درخواست بالگرد برای اطفای حریق

وی ادامه داد: از مدیریت بحران خراسان شمالی اطلاع داده شد که برای مهار آتش نیاز به بالگرد اطفای حریق است که این موضوع پس از بررسی و در صورت نیاز از سوی استاندار گلستان عملی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه