سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم سوختن یک هکتار از جنگل‌های خراسان شمالی در نوار مرزی با ‌ترکمنستان

زیست بوم

سوختن یک هکتار از جنگل‌های خراسان شمالی در نوار مرزی با ‌ترکمنستان

‌مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: یک هکتار از جنگل‌های این استان در نوار مرزی با کشور ترکمنستان سوخت.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

موسی صابری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه آتش‌سوزی از حدود ساعت پنج بعد از ظهر روز پنج شنبه در کشور ترکمنستان آغاز شد، افزود: این آتش سوزی به مناطق نوار مرزی ایران نیز سرایت کرد که بر اثر این حادثه یک هکتار از جنگل‌های خراسان شمالی در منطقه شمال شرق گیفان در آتش سوخت.

وی ادامه داد: آتش در جنگل‌های این استان ‌شب پنج شنبه خاموش شد، اما در مراتع کشور ترکمنستان تا ساعت 11 روز جمعه ادامه داشت.

صابری در خصوص امکانات اطفای حریق در مناطق مرزی این استان اظهار کرد: این اداره کل تلاش کرده است تا امکاناتی همچون ادوات آتش خاموش کن را در این مناطق قرار دهد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی درصدد است تا با کمک امور روستایی استانداری استان، دهیاری‌ها را ‌به ادوات اطفای حریق مجهز کند.

‌خراسان شمالی یکی از استان‌های نوار مرزی کشور است که با کشور ترکمنستان 301 کیلومتر مرز مشترک دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه