سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم حریق 70 هکتار از جنگل های افراجار نور

زیست بوم

حریق 70 هکتار از جنگل های افراجار نور

معاون جنگل‌های سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور مستقر در چالوس گفت: 70 هکتار از جنگل‌های افراجار شهرستان نور دچار حریق شد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | FitforhealthShops - The Ultimate all festive nike running shop coupon code FAQ

معاون جنگل‌های سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور مستقر در چالوس گفت: 70 هکتار از جنگل‌های افراجار شهرستان نور دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، «بهزاد انگورج» در حاشیه بازدید از مناطق آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان نور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که آتش‌سوزی از دو روز گذشته آغاز شد 70 هکتار از جنگل‌های منطقه افراجار شهرستان نور دچار حریق شد.

وی با تأکید بر نیاز مبرم و ضرورت اعزام بالگرد و آبپاشی هوایی برای خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان ادامه داد: به‌علت شرایط توپوگرافی منطقه و صخره‌ای بودن و همین‌طور صعب ‌لعبور بودن کار اطفای حریق را سخت کرد اما نیروهای منابع طبیعی توانستند تا حدود زیادی در مناطقی که در دسترس بود را مهار کنند.

معاون جنگل‌های سازمان جنگل ها و مراتع کشور مستقر در چالوس تصریح کرد: در صورت حضور بالگرد و آبپاشی هوایی می‌توان مهار کامل آتش‌سوزی را اعلام کرد.

انگورج تقوی خاطرنشان کرد: عامل آتش‌سوزی بقایای آتش رهگذر بوده که به‌صورت فراگیر شد و موجب آتش‌سوزی شده است.

وی در خصوص میزان خسارت‌ها خاطرنشان کرد: در این مورد هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد اما کارشناسان حاضر در منطقه معتقد هستند آتش‌سوزی فوق سطحی بوده و به نهال‌ها آسیب رسانده است که در حال بررسی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه