سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم بیش از 10هکتار مراتع طالقان در آتش سوخت

زیست بوم

بیش از 10هکتار مراتع طالقان در آتش سوخت

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان طالقان گفت :آتش سوزی در مراتع و اراضی ملی طالقان از دیروز شروع و با کمک نهادهای مختلف دیشب به پایان رسید .

nike-dunk-low-coast-uncl | nike acg alder mid for sale california real estate

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان طالقان گفت :آتش سوزی در مراتع و اراضی ملی طالقان از دیروز شروع و با کمک نهادهای مختلف دیشب به پایان رسید .

سام خالقی در گفتگو با حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بااشاره به آتش سوزی مراتع اظهار کرد : از روز گذشته آتش سوزی در مراتع و اراضی ملی در شهرستان طالقان آغاز شد

و با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی شب گذشته آتش سوزی مهار شد.

وی با اشاره به وسائل مورد استفاده برای مهار آتش بیان کرد: نیروهای منابع طبیعی از «فلکس بک»، « واتر جت»، «آتش کوب» و «چنگک» برای مهار آتش استفاده کردند.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان طالقان افزود :  ۵ هکتار از اراضی ملی در روستای اهوارک، ۲.۵ هکتار اراضی در روستای زی دشت، ۲ هکتار اراضی در روستای سوهان، ۳.۶ هکتار اراضی در

شهرک و روستای گِلنگ، ۱ هکتار اراضی در روستای جزی نان  ۵ هزار متر مربع از اراضی در رستای کرود در آتش سوخت.

خالقی گفت: اراضی ملی در شهرستان طالقان از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰ بار در آتش سوخت و البته دلایل برخی از آتش سوزی ها ناشناس است ولی ۸۰ درصد از آتش سوزی ها عمدی است .

وی در پایان تصریح کرد : نیروهای ستاد بحران، هلال احمر، محیط زیست و آتش نشانی شهرستان، نیروهای امدادی منابع طبیعی در مهار این آتش سوزی یکمک شایانی کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه