جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش با کسب ششمی جهان و قهرمانی آسیا؛ اعضای تیم ملی والیبال پس از 44 روز به ایران برمی گردند

ورزش

با کسب ششمی جهان و قهرمانی آسیا؛ اعضای تیم ملی والیبال پس از 44 روز به ایران برمی گردند

تیم ملی والیبال ایران پس از حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان و هفدهمین دوره بازیهای آسیایی روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | nike shox agile for men sale in america today show - CQ4227 - Buy now Jordan AIR JORDAN XXXV - 004

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران که سوم شهریور 1393 جهت شرکت در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان تهران را به مقصد ورشو ترک کرد و موفق شد برای نخستین بار در تاریخ عنوان ششمی جهان را از آن خود کند.

مردان والیبال کشورمان بلافاصله پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان، برای انجام آخرین ماموریت ملی خود در سال 93 از ورشو مستقیما راهی اینچئون کره جنوبی شد و موفق شدند با کسب هشت پیروزی، با اقتدار کامل مدال طلای بازیهای آسیایی را برای اولین بار در تاریخ برای ایران به ارمغان بیاورند.

مردان والیبال کشورمان پس از 44 روز دوری از ایران، همراه با همسر و فرزندان خود که یکشنبه هفته گذشته در اینچئون به آنها ملحق شدند ساعت 9:25 روز سه شنبه 15 مهرماه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران خواهند شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه