جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش برای دومین بار متوالی؛ تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر پیروز شد/ ژاپن آخرین سد برای ورود به جام جهانی

ورزش

برای دومین بار متوالی؛ تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر پیروز شد/ ژاپن آخرین سد برای ورود به جام جهانی

تیم ملی والیبال ایران در فاصله 48 ساعت پس از پیروزی مقابل مصر در نخستین دیدار رقابت‎های گزینشی جام جهانی، یکشنبه شب این تیم را برای دومین بار شکست داد و مقتدرانه به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

LTB - JuzsportsShops | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - gray nike sneakers dual fusion

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و مصر در چارچوب رقابت‌های گزینشی جام جهانی از ساعت 22:30 یکشنبه شب در قاهره آغاز شد. در پایان این بازی ملی‌پوشان والیبال ایران موفق شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند. نتیجه کامل این دیدار به شرح زیر است:

* ایران 3 - مصر یک
(25 بر 12)، (28 بر 30)، (25 بر 17) و (25 بر 22)

ملی‌پوشان والیبال ایران جمعه شب گذشته نخستین دیدار مقابل مصر در رقابت‌های گزینشی جام جهانی با پیروزی قاطع 3 بر صفر به سود خود تمام کرده بودند. آنها درحالی برنده 3 بر یک بازی یکشنبه شب شدند که حتی با پیروزی در یک گیم این بازی هم می‌توانستند از این مرحله صعود کنند.

براین اساس در پایان گیم نخست که با پیروزی تیم ایران همراه بود، صعود ملی‎پوشان والیبال کشورمان به مرحله نهایی رقابت‌های گزینشی جام جهانی قطعی شد با این حال آنها بازی را دنبال کردند تا اینکه دومین دیدار را هم به سود خود تمام کردند.

تیم ملی والیبال ایران با از پیش روبرداشتن مصر، برای ورود به جام جهانی تنها ژاپن را پیش رو دارد. دیدار با این تیم طی روزهای هفدهم و نوزدهم شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و شاگردان "خولیو ولاسکو" در صورت برتری در مجموع دو بازی، مجوز شرکت در رقابت‌های جام جهانی 2013 را بدست می‌آورند.

این برای سومین‏بار است که والیبال ایران به منظور کسب سهمیه شرکت در مسابقات جام جهانی تلاش می‏کند. پیش از این تیم ملی والیبال ایران دو بار با سرمربیگری حسین معدنی و خولیو ولاسکو در رقابت‏های گزینشی جام جهانی شرکت کرده بود اما به ترتیب با پذیرفتن شکست برابر مصر و چین از ادامه رقابت برای ورود به این رقابت‌ها بازماند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه