سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تیم "ب" ایران فینالیست شد/ دیدار با چین برای سومین قهرمانی

ورزش

تیم "ب" ایران فینالیست شد/ دیدار با چین برای سومین قهرمانی

تیم "ب" والیبال ایران با شکست دوباره هند به فینال سومین دوره رقابت‎های کاپ آسیا صعود کرد.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | nike air pegasus 29 mens 4e online - Nike M2K Tekno Shoes Άσπρα AO3108 - 100

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت‎های والیبال کاپ آسیا امروز پنجشنبه در ویتنام برگزار شد. در یکی از دیدارهای این مرحله تیم "ب" والیبال ایران به مصاف هند رفت و موفق شد در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 23)،(25 بر 13) و(25 بر 23) این تیم را شکست دهد. تیم "ب" والیبال ایران در مرحله گروهی این رقابت‎ها نیز هندی‏ها را با شکست مواجه کرده بود.

بدین ترتیب تیم "ب" والیبال ایران بدون شکست به مرحله نهایی رقابت‏های کاپ آسیا صعود کرد. شاگردان محمد وکیلی برای رسیدن به فینال به ترتیب تیم‎های چین، هند، استرالیا (مرحله گروهی) و میانمار (یک چهار نهایی) را از پیش رو برداشته بود.

در دیگر مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت‏های والیبال کاپ آسیا دو تیم چین و ژاپن به مصاف هم رفتند که طی آن چینی‎ها صاحب پیروزی شدند. بدین ترتیب فردا جمعه در دیدار نهایی این دوره از رقابت‎های کاپ آسیا دو تیم ایران و هند برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‏روند. در نخستین روز مسابقات والیبال کاپ آسیا تیم "ب" ایران در مصاف با چین به برتری 3 بر 2 دست یافت.

روز جمعه و پیش از دیدار نهایی رقابت‌های والیبال کاپ آسیا تیم‎های هند و ژاپن در مرحله رده بندی با یکدیگر دیدار می‏کنند.

مسابقات والیبال کاپ آسیا طی دو دوره گذشته به میزبان تایلند و ایران (ارومیه) برگزار شد. هر دو دوره این رقابت‏ها با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه