جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تیم ملی بانوان مقابل ژاپن شکست خورد

ورزش

تیم ملی بانوان مقابل ژاپن شکست خورد

تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | JofemarShops , nike air max flyknit 2015 price pakistan 2017 , nike dunk ultra on feet women boots White Black Diamond Shorts

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قزاقستان، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سومین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز مقابل ژاپن قرار گرفت و با وجود ارائه بازی خوب با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

بازي اول:

بانوان والیبالیست ایران بر خلاف بازی روز گذشته دقایق ابتدایی بازی را خوب آغاز کردند اما کم کم تیم ملی ژاپن که توانست در المپیک لندن به عنوان سومی دست پیدا کند، اختلاف امتیاز را بیشتر کرد و تجربه بازیکنان این تیم باعث شد تا ست اول را با برتری 25 بر 17 به پایان ببرند.

بازي دوم:

در این بازي هم بانوان ملی پوش کشورمان رقابت خوبی را داشتند به طوری که به نظر می رسید ژاپن‌ ها در بعضی مواقع دستپاچه عمل م‌ کنند. بانوان ایران با ارائه بازی خوب با نتیجه 13 بر 11 پیش افتادند اما دومین وقت تکنیکال تایم با برتری 16 بر 14 به سود ژاپن گرفته شد. با پیش افتادن ژاپنی‌ها، شعبانیان مربی ایران درخواست وقت استراحت کرد که همین امر امتیاز را برای کشورمان به دنبال داشت، اما در نهایت بازهم ژاپنی ها موفق شدند در این ست با نتیجه 25 بر 22 به برتری برسند.

بازي سوم:

بازی خوب بانوان ایرانی در این ست به خوبی مشهود بود به طوری که ملی پوشان توانستند اولین وقت فنی را به سود خود بگیرند. اما در نهایت و در ادامه بازی ژاپن توانست با نتیجه 25 بر 20 به برتری برسد.

بانوان والیبالیست ایران رو گذشته با نتیجه 3 بر یک مغلوب ویتنام شده بودند و فردا در سومین دیدار مرحله مقدماتی مقابل چین قرار می‌گیرند که پیش از این توانسته بود ژاپن را 3 بر صفر مغلوب کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه