شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش در دیداری دوستانه؛ تیم ملی والیبال موفق به شکست پرتغال شد

ورزش

در دیداری دوستانه؛ تیم ملی والیبال موفق به شکست پرتغال شد

ملی‎پوشان والیبال کشورمان نخستین دیدار تدارکاتی خود در اسلوونی را با پیروزی برابر تیم ملی پرتغال به پایان رساندند.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | efootwear.eu • Shoes for: men, women and kids • Hanbags and accessories , Giftofvision

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‎های ملی والیبال ایران و پرتغال در چارچوب دیدارهای تدارکاتی برنامه ریزی شده در اسلوونی امروز پنجشنبه در ماریبور برگزار شد. در این بازی شاگردان خولیو ولاسکو در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 21)، (25 بر 20) و (25 بر 19) حریف خود را شکست دادند.

تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در رقابت‎های گزینشی جام جهانی 2013 آماده می‎شود در حالی صاحب پیروزی در این بازی شد که در رده چهاردهم رنکینگ جهانی قرار دارد اما پرتغال در جدیدترین رده بندی جهانی با سه پله سقوط در رده سی و هشتم قرار گرفت.

بازیکنان تیم ملی والیبال روز جمعه دومین دیدار تدارکاتی در اسلوونی را برابرتیم ملی میزبان برگزار می‎کنند که صاحب رنکینگ جهانی سی و ششم است.

ملی‎پوشان والیبال ایران در چارچوب رقابت‎های انتخابی جام جهانی باید طی روزهای دهم و دوازدهم شهریورماه در قاهره به مصاف تیم ملی مصر بروند. آنها در صورت برتری در مجموع این دو دیدار، در تهران و طی روزهای 17 و 19 شهریورماه میزبان ژاپن خواهند بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه