جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جام‌جهانی والیبال؛ ژاپن 2 - ایران 3

ورزش

جام‌جهانی والیبال؛ ژاپن 2 - ایران 3

ملی‌پوشان والیبال ایران به سختی از سد ژاپن گذشتند تا سومین پیروزی هم برای شاگردان کواچ ثبت شود.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Streetwear & Hip Hop Klamotten Online Shop , DefShop

ملی‌پوشان والیبال ایران به سختی از سد ژاپن گذشتند تا سومین پیروزی هم برای شاگردان کواچ ثبت شود.

به گزارش ایلنا،‌ در آخرین دیدار روز هشتم رقابت‌های جام‌جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران از ساعت 14:50 به مصاف ژاپن رفت که ملی‌پوشان ایران به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد سامورایی‌ها گذشتند.

در این دیدار با نظر کواچ؛‌ شهرام محمودی، سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، عادل غلامی و سید محمد موسوی به همراه مهدی مرندی به میدان رفتند که حاصل تلاش دو تیم برتری 25 بر 22 ژاپنی‌ها بود. غیبت امیر غفور و حضور پرتعداد هواداران ژاپنی روی کار مردان ایران تاثیر گذاشته تا ست نخست را واگذار کنند.

دست دوم را هم ژاپنی‌های سخت‌کوش به سود خود رقم زدند تا اتفاقی تلخ برای ایران در آستانه وقوع باشد. شاگردان کواچ اگرچه چند باری از سامورایی‌ها پیش افتادند ولی در نهایت 25 بر 23 این ست را هم واگذار کردند تا نتیجه کار 2 بر صفر به سود ژاپنی‌ها باشد.

دست سوم فرصتی برای بازگشت شاگردان کواچ بود چراکه تغییراتی که این مربی ایجاد کرد جواب داد و در حالیکه بازیکنان ژاپنی هم به نظر با افت بدنی همراه بودند ایران موفق شد نتیجه این دست را 25 بر 18 با برتری پشت سر بگذارد تا نتیجه کار 2 بر یک شود.

دست چهارم را هم تیم ملی کشورمان برنده از زمین خارج شد. شاگردان کواچ که در آستانه شکستی عجیب قرار گرفته بودند بازگشت خوبی داشتند و موفق شدند علاوه بر دست سوم، در دست چهارم هم 25 بر 21 ژاپنی‌ها را شکست دهند تا نتیجه بازی را 2 بر 2 کند.

دست پنجم هم با برتری ایران همراه بود و شاگردان کواچ از همان امتیازهای ابتدایی دست پیش افتادند تا بتوانند با حفظ برتری دست پنجم و سرنوشت‌ساز را به سود سود خود رقم بزنند. در نهایت این دست با نتیجه 15 بر 12 به سود ایران به پایان رسید تا سومین پیروزی ملی‌پوشان ما در روز هشتم جام جهانی ثبت شود.  اگرچه این برتری مقابل رقیب دیرینه آسان نبود و به سختی شاگردان کواچ از سد سامورایی‌ها گذشتند تا زنگ خطر در آسیا هم برای والیبال ما به صدا در آید.

حضور احمد مساجدی مربی سابق تیم ملی والیبال ایران روی نیمکت ژاپنی‌ها از نکته‌های قابل توجه این دیدار  بود چراکه وی دستیار ولاسکو در تیم ملی ایران بود و شناخت کاملی از بازیکنان ایران دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه