پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛ نوجوانان ایران با شکست چین قهرمان آسیا شدند

ورزش

والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛ نوجوانان ایران با شکست چین قهرمان آسیا شدند

تیم والیبال نوجوانان ایران که توانسته بود با غلبه بر ژاپن در مرحله نیمه نهایی به ديدار نهايي رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کند، در دیدار نهايي این رقابت‌ها برابر چین به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد تا عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Air Jordan Sneakers

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهايي رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز پنجشنبه بین تیم های ایران و چین در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم نوجوانان ایران در یک دیدار سخت و نفسگیر که به بازي پنجم کشید، 3 بر 2 حریف خود را شکست دادند و قهرمان آسیا شدند.

در این دیدار ملی پوشان نوجوان کشورمان بازي اول را با نتیجه 25 بر 21 به حریف خود واگذار کردند اما در بازي دوم با همین نتیجه برابر چین به پیروزی رسیدند. در بازي سوم این چینی‌ها بودند که در رقابتی سخت و نفسگیر 25 بر 23 ایران را شکست دادند تا بازي چهارم از اهمیت بالایی برخوردار شود.

در بازي چهارم بازهم شاهد رقابتی نزدیک و فشرده بین هر دو تیم بودیم که در نهایت ملی پوشان نوجوان ایران موفق شدند با نتیجه 28 بر 26 چین را شکست دهند تا کار برای تعیین قهرمان آسیا به بازي پنجم کشیده شود. در این بازي سرنوشت ساز ملی پوشان نوجوان ایران عملکرد بسیار خوبی داشتند و با فاصله قابل قبولی از حریف پیش افتادند و در نهایت 15 بر 8 به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه