چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ملاقات یک ساعته داورزنی با رئیس فدراسیون جهانی والیبال - درخواست‌ایران‌برای‌میزبانی‌دور‌نهایی لیگ جهانی

ورزش

ملاقات یک ساعته داورزنی با رئیس فدراسیون جهانی والیبال - درخواست‌ایران‌برای‌میزبانی‌دور‌نهایی لیگ جهانی

رییس فدراسیون والیبال ایران که برای حضور در اجلاس دپارتمان لیگ جهانی به لوزان سوئیس رفته در جلسه ای یک ساعته با دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال دیدار و گفتگو کرد.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Women's Designer Sneakers - Luxury Shopping

به گزارش  تارنمای فدراسیون والیبال، اجلاس سالیانه لیگ جهانی والیبال در سال 2014 امروز (یک‌شنبه)در مقرFIVB در لوزان سوئیس برگزار می‌شود که آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال از اعضای دپارتمان لیگ جهانی از جمله محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران برای حضور در این نشست یک روزه دعوت کرده است.


داورزنی صبح جمعه گذشته تهران را به مقصد لوزان ترک کرد و عصر دیروز (شنبه) پس تحویل گرفتن نشان داوری بین‌المللی فیروزی و نافعی از کمیته داوران FIVB در جلسه‌ای یک ساعته با گراسا در خصوص تمایل ایران برای میزبانی در لیگ جهانی، شرکت قدرتمندانه‌تر در رقابت‌های جهانی، برنامه ایران برای توسعه والیبال، همکاری‌های دوجانبه طرفین، پرداخت پاداش‌های لیگ جهانی و قهرمانان قاره‌ها و قرارداد پخش تلویزیونی گفت‌وگو کرد.


تمایل ایران برای میزبانی دور نهایی لیگ جهانی در حالی مطرح شد که ژاپن یک پیشنهاد 8 میلیون دلاری برای اخذ میزبانی دور نهایی لیگ جهانی را به FIVB داده است.


از طرفی همه اعضای اصلی فدراسیون جهانی والیبال از جمله آری گراسا، بوناچیچ (رئیس دپارتمان لیگ جهانی)، گابریل(مسئول رویداد های بین المللی) و... از سرعت پیشرفت والیبال ایران و تبدیل شدن به قدرتی در والیبال جهان تعریف و تمجید کردند و این موفقیت‌های بزرگ را به او تبریک گفتند.


در پایان این دیدار آری گراسا تصمیم‌گیری در مورد میزبانی ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی را منوط به نظر و تصمیم‌گیری در اجلاس عمومی دانست و گفت: بررسی اجمالی لیگ جهانی سال 2013، نحوه برگزاری لیگ جهانی در سال 2014، تعیین میزبان مرحله نهایی این رقابت‌ها و تیم‌های شرکت کننده در لیگ جهانی سال 2015 از جمله محورهای مورد بررسی در اجلاس عمومی لیگ جهانی والیبال خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه