جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته نهم مسابقات والیبال جام برتر مردان - برتری پیشگامان و کاله ، ناکامی ورامین

ورزش

هفته نهم مسابقات والیبال جام برتر مردان - برتری پیشگامان و کاله ، ناکامی ورامین

بازی های هفته نهم مسابقات والیبال لیگ برتر مردان باشگاههای کشور جام سردارشهید حسن طهرانی مقدم امروز در شهرهای مختلف برگزار شد و در حساس ترین دیدار تیم پیشگامان کویر یزد ( 3 - 1 ) میزبان خود شهرداری تبریز را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد، تیم کاله بحران زده پس از 3 باخت متوالی میزبان جواهری گنبد و با برتری در این دیدار به رتبه سوم صعود کرد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Vêtements Ensembles enfant Enfant 16, 80 € - JmksportShops ! - adidas hawaii tights , Livraison Gratuite - adidas Performance BLOOMS Rouge / Noir

نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف و پیروزی خودروسازان برابر حریفان برگزار شد.

به گزارش «تابناک»، در بازی‌های هفته نهم مدعیانی مانند پیکان، پیشگامان، سایپا، کاله و باریج اسانس موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند.

 تیم پیشگامان کویر یزد ( 3 - 1 ) میزبان خود شهرداری تبریز را شکست داد و با این نتیجه پیشگامان کویر 21 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و شهرداری تبریز هم با 9 امتیاز قبلی در رده نهم باقی ماند .

جالب این که تیم پیشگامان کویر یزد هفته گذشته مقابل سایپای البرز شکست خورده بود .

تیم شهرداری ارومیه ( 3 - 2 ) میزبان خود متین ورامین را مغلوب کرد . متین ورامین با کسب یک امتیاز این بازی 19 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و شهرداری ارومیه هم به رغم پیروزی و کسب 2 امتیاز این بازی از رده ششم به رده هفتم جدول رفت .

تیم کاله بحران زده پس از 3 باخت متوالی میزبان جواهری گنبد و با برتری ( 3 - 1 ) در این دیدار 18 امتیازی شد و به رتبه سوم صعود کرد.
 
تیم سایپا البرز (3 - 1) میهمانش میزان مشهد را مغلوب کرد. سایپا با این پیروزی 17 امتیازی و هم امتیاز میزان شد اما به سبب معدل ست بهتر به رده چهارم صعود کرد .

تیم میزان مشهد هم با 17 امتیاز قبلی از رده سوم به رده پنجم سقوط کرد .

نتایج کامل بازی‌های هفته نهم به این شرح است:

متین ورامین 2 – شهرداری ارومیه 3

شهرداری تبریز یک – پیشگامان کویر یزد 3

نوین کشاورز صفر – پیکان تهران 3

سایپای البرز 3 – میزان خراسان یک

کاله مازندران 3 – جواهری گنبد یک

باریج اسانس 3 – آلومینیوم المهدی یک


ضمنا نتایج دیدارهای هفته هشتم به این شرح بود:
* پیکان تهران یک – متین ورامین 3
* پیشگامان کویر یزد یک – سایپای البرز 3
* میزان خراسان 3 – باریج اسانس کاشان یک
* شهرداری ارومیه 3 – شهرداری تبریز یک
* جواهری گنبد یک – نوین کشاورز 3
* آلومینیوم المهدی 3 – کاله آمل صفر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه