جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش والیبال انتخابی مردان جهان؛ بلیت لهستان در جیب شاگردان ولاسکو - ایران با برد مقابل بحرین جهانی شد

ورزش

والیبال انتخابی مردان جهان؛ بلیت لهستان در جیب شاگردان ولاسکو - ایران با برد مقابل بحرین جهانی شد

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابتهای انتخابی مردان جهان که در تهران برگزار شد مقابل بحرین به پیروزی رسید تا با کسب سومین برد متوالی به مسابقات مردان جهان در لهستان راه یابد. شاگردان ولاسکو در این دیدار همانند دیدارهای قبلی به حریف خود ست ندادند و به ترتیب در ست‌های اول تا سوم با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 14 حریف خود را شکست دادند.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | how to tell if jordan 4 red thunder is real Archives - nike air force 1 suede wheat free bread products - IetpShops

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل بحرین به جام جهانی صعود کرد.
 
 به گزارش «تابناک»، در آخرین دیدار ایران در رقابت‌های والیبال انتخابی جام جهانی که در تهران برگزار می شد، تیم ملی ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در این مسابقات عصر امروز به مصاف بحرین رفت.


تیم ملی والیبال ایران در این دیدار حریف خود را سه بر صفر شکست دادند تا به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی صعود کنند. ایران در بازی اول 25 بر 16 در بازی دوم 25 بر 17 و در بازی سوم 25 بر 14به پیروزی رسید.


ایران در گروه دوم این مسابقات پیش از این اندونزی و پاکستان را شکست داده بود. سه پیروزی ایران در این گروه با نتیجه 3 بر صفر بوده است.


همچنین امروز تیم‌های اندونزی و پاکستان نیز برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت تیم اندونزی در سه بازی متوالی به برتری دست یافت. این نخستین برد اندونزی در این تورنمنت بود.


مسابقات جام جهانی والیبال در سال ٢٠١٤ به میزبانی لهستان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه