جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تدبیر فدراسیون والیبال ایران برای ورود به جام جهانی 2013

ورزش

تدبیر فدراسیون والیبال ایران برای ورود به جام جهانی 2013

پس از پافشاری‌های مسئولین فدراسیون والیبال ایران و معرفی تیم ملی ایران به عنوان نماینده قاره آسیا توسط AVC، فدراسیون جهانی والیبال تاریخ برگزاری دو مسابقه ایران و مصر در قاهره را در روزهای سوم و پنجم شهریور اعلام کرد.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | Giftofvision - Luxury, Premium & Contemporary Shopping

در حالی که حدود یک ماه تا برگزاری این دو دیدار مانده، فدراسیون والیبال اسلوونی از ایران برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه با شرکت تیم‌های ایران، اسلوونی، قطر و هلند دعوت کرد. ایران هم که به برگزاری دیدارهای دوستانه نیاز مبرم دارد، پس از این که مطمئن شد تاریخ برگزاری تورنمنت اسلوونی غیر قابل تغییر است، با مذاکره با فدراسیون جهانی والیبال و ربادنگو، مسئول کمیته مسابقات FIVB تاریخ برگزاری مسابقه ایران و مصر را یک هفته به تعویق انداخت تا مردان والیبال ایران با آمادگی بیشتری جهت شرکت در رقابت‌های زیر گروه جام جهانی عازم قاهره شوند.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان از تاریخ 2 تا 5 شهریور ماه سال جاری در تورنمت چهارجانبه در اسلوونی شرکت می‌کند و سپس برای برگزاری دو مسابقه در زیر گروه جام جهانی در تاریخ 10 و 12 شهریور عازم قاهره می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، والیبالیست‌های کشورمان در صورت پیروزی برابر نماینده آفریقا 17 و 19 شهریور در تهران میزان تیم ملی ژاپن، تیم پانزدهم جام جهانی والیبال در سال 2012 خواهند بود که تیم پیروز این دو مسابقه جواز حضور در جام جهانی 2013 را کسب خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه