جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش والیبال جام کنفدراسیون آسیا؛ قزاقستان حریف ایران در دیدار رده‌بندی شد

ورزش

والیبال جام کنفدراسیون آسیا؛ قزاقستان حریف ایران در دیدار رده‌بندی شد

تیم ملی والیبال قزاقستان با پذیرش شکست برابر کره‌جنوبی از راه‌یابی به دیدار نهایی چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا باز ماند تا حریف ایران در دیدار رده‌بندی این رقابتها شود.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Buy Branded Footwear & Shoes Online In India

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه نهایی رقابتهای والیبال جام کنفدراسیون آسیا شنبه شب با پیروزی سه بر صفر کره‌جنوبی بر قزاقستان در سالن بالووان شولک شهر آلماتی ادامه یافت. شاگردان پارک کی وون سرمربی تیم ملی والیبال کره‌جنوبی در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا حریف هند در دیدار نهایی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا شوند.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ب ایران ساعت 14:30 امروز یکشنبه در دیدار رده‌بندی به مصاف قزاقستان می‌رود. تیم‌های ژاپن و چین نیز برای رتبه پنجمی و تیم‌های تایلند و استرالیا نیز برای کسب جایگاه هفتم این رقابتها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا سه بر یک مغلوب هند شد و از راه‌یابی به دیدار نهایی باز ماند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه