یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تخت جمشید میزبان خودرو سورای (رالی) خاورمیانه

ورزش

تخت جمشید میزبان خودرو سورای (رالی) خاورمیانه

خبرگزاری مهر: تخت جمشید میزبان مسابقه رالی خاورمیانه خواهد بود.دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی فارس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین تصمیمات جهت برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در شیراز، گفت: طبق توافقات انجام شده این مسابقات به طور حتم در اردیبهشت ماه سال آینده در شیراز برگزار خواهد شد.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | IetpShops , nike air max size 7.5 agitate tires for sale Leopard , nike air pegasus womens purple shoes black gold , 4011496719 , Where To Buy

عبد الکریم یگانه با بیان اینکه مسیر این مسابقه از جانب ما پیشنهاد داده شده، یادآور شد: اولویت اول مسیر برای برگزاری این مسابقات عبور از آثار مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز و اطراف آن است.

وی تاکید کرد: مسیری را که به کنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا پیشنهاد داده ایم عبور از مقابل حرم مطهر شاهچراغ(ع) حافظیه، سعدی در شهر شیراز و سپس تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد است.

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی فارس با بیان اینکه وزارت کشور جهت آماده سازی مسیرها وارد بحث خواهد شد، گفت: برخی از مسیرهای شهری باید آماده سازی شود که در این میان با شروع فعالیت های وزارت کشور در این راستا به طور حتم مسیرهای اماکن تاریخی و مذهبی در خصوص برگزاری این مسابقات آماده سازی خواهد شد.

 

یگانه افزود: در مرحله اول مهم تایید کنفدراسیون آسیا برای مسیرهای پیشنهادی است که با توجه به تاکید این فدراسیون در برگزاری این مسابقات در شهر شیراز به طور حتم مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی در خصوص کشور های شرکت کننده در این مسابقات نیز، گفت: عربستان، امارات متحده عربی، بحرین، قطر، سوریه، لبنان، اردن و...  در این دوره شرکت می کنند.

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی فارس با اشاره به حضور تیم رالی فارس در این مسابقات نیز گفت: به طور حتم شیراز به عنوان میزبان این مسابقات، تیمی را به عنوان تیم جمهوری اسلامی ایران برای این مسابقات آماده خواهد کرد. مرحله اول آزمایش این مسابقات اردیبهشت ماه سال آینده در شیراز برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه