سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها نخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه برگزار می‌شود

انجمن‌ها

نخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد فردوسی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری بنیاد فردوسی به مناسبت ثبت هزاره شاهنامه در یونسکو و آغاز هزاره دوم شاهنامه، نخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه را از ۲۶ دی ماه امسال از ساعت 15 در تالار گردهمایی این انجمن برگزار می‌نماید.

 

نخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه برگزار می‌شود

معاونت پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راستای گرامی‌داشت یاد و­ نام حکیم ابوالقاسم فردوسی، این بزرگ‌مرد تاریخ ایران و تاثیر شگرف شاهنامه فردوسی بر فرهنگ و ادب فارسی، سلسله نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه را با حضور استاد دکتر عزیزالله جوینی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و امنای بنیاد فردوسی به اجرا در می‌آورد.

«دوره تخصصی متن‌خوانی شاهنامه» از سلسله نشست‌های علمی - آموزشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، هر هفته دوشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 در تالار گردهمایی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به نشانی: خیابان ولی‌عصر، پل‌امیربهادر، خیابان سرگرد بشیری، شماره 71 برگزار خواهد شد.

گفتنی است آیین گشایش سلسله نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه در تاریخ 26 دی ماه 1390 از ساعت 15 با حضور ادیبان و شاهنامه‌پژوهان در تالار گردهمایی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برپا خواهد شد.

شایان ذكر است حضور در این نشست‌های علمی آموزشی برای همه پژوهشگران و دوستداران ادب فارسی آزاد می‌باشد.
علاقمندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با تلفن‌های 55374202 –  66976396 – 88973125 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه