سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری بزرگداشت فردوسی در گنبد آسمان برج میلاد

خبر

برگزاری بزرگداشت فردوسی در گنبد آسمان برج میلاد

بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی همزمان با روز فردوسی با حضور ادبا و شعرای معاصر و نقالان و پرده‌خوانان و با همکاری بنیاد فردوسی در برج میلاد تهران برگزار می شود.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Direct Drops , IetpShops , nike air zoom strong unintelligible rose gold

بنا به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، بزرگداشت فردوسی در راستای ماموریتهای جدید برج میلاد در حوزه برگزاری بزرگداشتهای مفاخر ایرانی، 26 اردیبهشت ماه در گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار می شود.

در این برنامه، قرار است از مفاخر پرده‌خوانی، صورت‌خوانی و نقالی شهر تهران مورد تجلیل قرار گیرند. همچنین اجرای نقالی و شاهنامه‌خوانی و سخنرانی استادان در حوزه شاهنامه از دیگر برنامه های این بزرگداشت است.

 با توجه به اینکه در چند ساله اخیر همواره مشاهده کرده ایم که برخی  از کشورهای همسایه در تلاش برای دستیابی به بخش هایی از جزایر ایرانی و همچنین به ثبت رساندن مفاخر بزرگ ایرانی به نام خود هستند، برگزاری بزرگداشت ها و معرفی مفاخر ایرانی باید در سطحی گسترده  به یک ماموریت اصلی برای مجموعه های فرهنگی و هنری تبدیل شود.
بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی سه شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 18 تا 20 در گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه