سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی سومین نشست تخصصی متن‌خوانی شاهنامه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

رویدادهای فرهنگی

سومین نشست تخصصی متن‌خوانی شاهنامه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

به گزارش روابط عمومی بنیاد فردوسی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری بنیاد فردوسی به مناسبت ثبت هزاره شاهنامه در یونسکو و آغاز هزاره دوم شاهنامه، سومین نشست تخصصی متن‌خوانی شاهنامه را در تاریخ دوشنبه 10 بهمن ماه امسال از ساعت 15 تا 17 در تالار گردهمایی این انجمن برگزار می‌کند.

 

نخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه برگزار می‌شود

سومین نشست تخصصی متن‌خوانی شاهنامه با سخنرانی «دکتر سید ضیاالدین هاجری»، رییس انجمن پاسداری و پالایش زبان فارسی و  عضو امنای بنیاد فردوسی با عنوان «شاهنامه، شاهنامه نیست؛ شاهنامه، شاه نامه است» و با حضور پهلوانان نام‌آور کشور آقایان «علیرضا سلیمانی» و «رضا سوخته‌سرایی» و با مرشدخوانی «مرشد عین‌الله» برپا می‌شود.

«دوره تخصصی متن‌خوانی شاهنامه» از سلسله نشست‌های علمی آموزشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، دوشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 در تالار گردهمایی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به نشانی: خیابان ولی‌عصر، پایین‌تر از خیابان جمهوری، پل‌امیربهادر، خیابان سرگرد بشیری، شماره 71 برگزار می‌شود.

شایان ذکر است معاونت پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راستای گرامی‌داشت یاد و نام حکیم ابوالقاسم فردوسی، این بزرگ‌مرد تاریخ ایران و تاثیر شگرف شاهنامه فردوسی بر فرهنگ و ادب فارسی در نظر دارد در پایان دوره آموزشی سلسله نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه به شرکت‌کنندگان گواهی آموزش ارایه نماید.

حضور در این نشست‌های علمی آموزشی برای همه پژوهشگران و دوستداران ادب فارسی آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با تلفن‌های 55374202 –  66976396 – 88973125 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه