سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی همایش بزرگداشت فردوسی در شهرکرد برگزار شد

رویدادهای فرهنگی

همایش بزرگداشت فردوسی در شهرکرد برگزار شد

سرپرست معاونت میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی در دومین روز هفته میراث فرهنگی در تالار امام خمینی دانشگاه آزاد شهرکرد و محوطه قلعه تاریخی چالشتر خبر داد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | how to tell if jordan 4 red thunder is real Archives - nike air force 1 suede wheat free bread products - IetpShops

«شاهین ایل‌بیگی‌پور» با اعلام این خبر به میراث آریا(chtn) گفت: این بزرگداشت با حضور استادان ادبیات کشور و مسوولان استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.

وی با اشاره به این که حضور در این بزرگداشت برای عموم آزاد بود، افزود: نقالی، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی محلی استان و سخنرانی از برنامه‌های این همایش بود.

ایل‌بیگی‌پور با بیان این که مراسم مذکور امروز صبح در دانشگاه آزاد برگزار شد، تصریح کرد: همچنین مراسمی به همین مناسبت بعداز ظهر در قلعه چالشتر برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: آشنایی نسل جوان و خانواده‌ها با پیشینه تاریخی استان و ایجاد شور و نشاط در مکان‌های تاریخی هدف از اجرای برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در اماکن و بنا‌های تاریخی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه