سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی شادباش فرارسیدن هفته کتاب، کتاب‌خوانی و روز کتابدار (22 تا 29 آبان)

رویدادهای فرهنگی

شادباش فرارسیدن هفته کتاب، کتاب‌خوانی و روز کتابدار (22 تا 29 آبان)

شادباش فرارسیدن هفته کتاب، کتاب‌خوانی و روز کتابدار (22 تا 29 آبان)
دعوت پژوهشگران و دوستداران کتاب به بهره‌گیری از تالارهای جدید کتابخانه و موزه ملی ملک

«کتابخانه و موزه ملی ملک» موقوفه آستان قدس رضوی، در جایگاه یکی از شش کتابخانه بزرگ ایران در حوزه نسخه‌های خطی، هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب، کتاب‌خوانی و روز کتابدار، از همه دوستداران کتاب و پژوهشگران دعوت می‌کند از تالارهای جدید این کتابخانه برای مطالعه و پژوهش بهره بگیرند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، هفته کتاب و کتاب‌خوانی و روز کتابدار در سال 1393 خورشیدی، برای کتابخانه و موزه ملی ملک، یادگار حاج حسین آقا ملک، شرایطی ویژه دارد؛ این گنجینه، امسال هفتاد و هفتمین سال وقف بر آستان قدس رضوی را پشت سر می‌گذارد. همچنین به تازگی از ابتدای آبان 1393 تالارهای جدید مطالعه و محققان و نشریات کتابخانه گشایش یافته و امکاناتی گسترده را در اختیار پژوهشگران و دوستداران کتاب می‌گذارد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، از این‌رو، با شادباش فرارسیدن هفته کتاب، کتاب‌خوانی و روز کتابدار (22 تا 29 آبان 1393)، از همه پژوهشگران و دوستداران این آموزگار مهربان دعوت می‌کند با حضور در این موقوفه آستان قدس رضوی، از امکانات تالارهای جدید این کتابخانه برای مطالعه و پژوهش به رایگان بهره بگیرند.

کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» جای گرفته است و هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، از ساعت 8:30 تا 16:15 به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان خدمات‌رسانی می‌کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه