سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری نشست تخصصی «باغ زر» در کتابخانه و موزه ملی ملک، تماشای جادوی تذهیب کارگاه میرزایوسف مذهب‌باشی

خبر

برگزاری نشست تخصصی «باغ زر» در کتابخانه و موزه ملی ملک، تماشای جادوی تذهیب کارگاه میرزایوسف مذهب‌باشی

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، با برگزاری نخستین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه «شرح و حاشیه رسالات قدیم، علاقه‌مندان و دوستداران هنرهای ایرانی- اسلامی در روز چهارشنبه 29 آذر 1391 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک گرد هم می‌آیند.

shock drop air force 1 full uv reactive | Air Jordan Sneakers

 

«باغ زر»، نخستین نشست از مجموعه نشست‌های یادشده است که در آن جادوی تذهیب «کارگاه میرزایوسف مذهب‌باشی» در نسخه کلیات سعدی به شماره ثبت 39 مجموعه اهدایی عزت‌ملک سودآور در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک پرداخته خواهد شد.
«رامین مرآتی» هنرمند نگارگر، در این نشست، درباره هنر تذهیب در دوره قاجار و مقایسه ویژگی‌های آن با تذهیب دوره صفوی با نگاهی به یکی از نسخه‌های نفیس کلیات سعدی موجود در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک، سخن خواهد راند.
نشست «باغ زر» روز چهارشنبه 29 آذر 1391 خورشیدی از ساعت 14 تا ساعت 17 برگزار خواهد شد. مکان برگزاری نشست، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی تهران، میدان امام خمینی، محوطه باغ ملی خواهد بود. دوستداران هنرهای ایرانی- اسلامی، برای شرکت این نشست می‌توانند تا تاریخ 27 آذر 1391 خورشیدی با شماره تلفن 66756775 تماس گرفته و ثبت نام کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه